.

Beantwoord

onbeperkt sms'en

  • 29 May 2013
  • 3 reacties
  • 517 Bekeken

Badge
Hallo,

Op dit moment heb ik een SMS-verdubbelaar. Graag zou ik die er vanaf willen halen en onbeperkt SMS-en willen nemen. Nu kan ik als ik zelf het abonnement kies, niets doen met de SMS-verdubbelaar. Is het mogelijk om die te wisselen voor onbeperkt SMS-en? En dan ook de vraag of ik
bij deze wissel gewoon mijn korting blijf genieten (300 min.voor 6,99), zodat mijn totale abonnementskosten uitkomen op 6,99+5=11,99?

MVG
icon

Beste antwoord door Charlene 29 May 2013, 15:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo,

Op dit moment heb ik een SMS-verdubbelaar. Graag zou ik die er vanaf willen halen en onbeperkt SMS-en willen nemen. Nu kan ik als ik zelf het abonnement kies, niets doen met de SMS-verdubbelaar. Is het mogelijk om die te wisselen voor onbeperkt SMS-en? En dan ook de vraag of ik
bij deze wissel gewoon mijn korting blijf genieten (300 min.voor 6,99), zodat mijn totale abonnementskosten uitkomen op 6,99+5=11,99?

MVG


Hoi Pieter Jan,

Het is vandaag helaas niet mogelijk om je bundels te wijzigen, omdat het abonnementsgeld vandaag op de factuur wordt gezet.
Wanneer je een bundelwijziging wilt doen, kun je dat het beste voor de 25ste doen. Dan kan de wijziging de maand erna meteen ingaan.
Ik raad je aan om het op 1 juni weer te proberen. Als je dan alleen je smsbundel wijzigt, en de rest niet aanklikt, dan houd je gewoon je korting. Je moet sowieso je wijziging bevestigen, dus kijk even goed voor je ergens op klikt.
Je wijziging zal dan 1 juli ingaan.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Charlene,

Dank voor je antwoord. Nog 1 vraagje. Als ik onbeperkt sms-en neem, vervalt dan automatisch mijn sms-verdubbelaar?

Groet,

Pieter Jan
Badge +6
Hallo Charlene,

Dank voor je antwoord. Nog 1 vraagje. Als ik onbeperkt sms-en neem, vervalt dan automatisch mijn sms-verdubbelaar?

Groet,

Pieter Jan


Hoi Pieter Jan,

Wanneer je de bundel neemt waarmee je onbeperkt kan sms'en dan komt de verdubbelaar te vervallen.

Reageer