.

Beantwoord

Onbeperkt bellen en sms. Is het echt onbeperkt?

  • 21 April 2017
  • 59 reacties
  • 1627 Bekeken

Wat houdt onbeperkt bellen en sms bundel in? Zit er toch ergens een limiet?
icon

Beste antwoord door RicoK 23 April 2017, 13:25

Bekijk originele reactie

59 reacties

Reputatie 1
Badge +4
RicoK, ik denk dat het niet zinvol is dat we beiden in herhaling te treden. Zoals ik elders ook al heb geschreven probeer ik met feedback naar Simyo de informatie die zij op de site zet in kwaliteit te verbeteren in éénduidigheid, interpreteerbaarheid en up-to-date. Dit kan conversaties die in deze topic lopen in de toekomst verminderen.
Een voorbeeld van niet up-to-date: Er staan 2 versies zone-indelingen op de site die qua inhoud niet gelijk zijn. Een uit 2010 en een ander uit 2014.
Reputatie 7
Frenske, ook dat is toch toegelicht door Simyo?

Jouw vragen zijn nu toch beantwoord, in herhaling?
Reputatie 1
Badge +4
Doorgaan met onze conversatie/discussie lijkt me niet erg zinvol, sorry.
Reputatie 7
Ik overweeg om ook helemaal niet meer te reageren tenzij je met een echt nieuwe vraag/probleem komt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frenske & RicoK

@Frenske, hoewel we jou feedback en kritische blik ten zeerste waarderen, wil ik je vragen om 1 topic per onderwerp aan te maken. Dit is niet alleen voor ons makkelijker voor het antwoorden, maar ook voor overige users. We werken met meerdere moderators en het zou voor iedereen zonde zijn als er gesprekken door elkaar gaan lopen en we zo informatie missen. Jihane heeft een antwoord gegeven in dit topic. Laten we voor nu de conversatie daar verder voeren. Dank je :)

@RicoK, ik kan me je frustratie voorstellen omdat je steeds hetzelfde probeert uit te leggen. Maar toch gaat het net wat langs elkaar heen 🙂 Geeft niets! We gaan er zeker uitkomen. Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Frenske

@Frenske, hoewel we jou feedback en kritische blik ten zeerste waarderen, wil ik je vragen om 1 topic per onderwerp aan te maken. Dit is niet alleen voor ons makkelijker voor het antwoorden, maar ook voor overige users. We werken met meerdere moderators en het zou voor iedereen zonde zijn als er gesprekken door elkaar gaan lopen en we zo informatie missen. Jihane heeft een antwoord gegeven in dit topic. Laten we voor nu de conversatie daar verder voeren. Dank je 🙂


Als een topic erg breed wordt en veel van de kernvraag af gaat wijken kan het verstandig zijn om een "bijvraag" met een aparte topic te behandelen lijkt me.

Wat ook een bijdrage kan leveren is het nummeren van de reacties waar in nieuwe reactie naar gerefereerd kan worden.
Als voorbeeld - in blauwe balk rechts (#1, #2 enz) - http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/914871-Browser-compatibility
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor de tip wat betreft de nummering 🙂

Het klopt dat het soms makkelijker is om een topic te splitsen. Alleen hebben deze onderwerpen een verband met elkaar. Als er een andere moderator aan het werk is, kan het zijn dat hij/zij de informatie die gegeven is in dit topic over het hoofd zien. Dan gaan we dubbel werk doen en dat is natuurlijk zonde! Plus, jij hoort dan steeds hetzelfde verhaal. Ik heb deze nu op me genomen om verwarring te voorkomen en zal morgen terugkopen op het andere topic.

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
Bij een andere topic las ik over vermindering van quoten.. De nummering kan daar een bijdrage bij leveren om te refereren naar een reactie ipv quoten.
Badge +7
Hoi Frenske,

Nogmaals bedankt voor de tip over de nummering. We gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om dit ook op ons forum toe te passen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt over dit topic?

Groetjes,
Samantha

Reageer