.

Beantwoord

Is er ook een onbeperkt bellen bundel naar vaste en mobiele telefoonnummers voor een vaste lage prijs per maand?

  • 15 May 2017
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

ik ben opzoek naar een bel onbeperkt bellen naar vaste en mobiele telefoon nummers voor een vaste lage maand prijs
icon

Beste antwoord door Samantha 16 May 2017, 12:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ja, log maar eens in en ga naar de pagina waar je jouw bundels kan aanpassen.
Badge +7
Hoi Mr. Bouwen,

Welkom bij Simyo en welkom op ons forum:)

Je zult vast denken, hoe kom ik aan deze nieuwe username? Je had je 06-nummer als username gebruikt. Voor je eigen privacy heb ik dit veranderd. Dit is namelijk een openbaar forum, en zo kon iedereen je 06-nummer zien. Dat lijkt me niet de bedoeling. Geen zorgen, je forum-account is gekoppeld aan je Mijn Simyo, dus wij kunnen jouw 06-nummer altijd zien.

Wel leuk om te horen dat je op zoek bent naar een onbeperkt bellen bundel. Ik heb goed nieuws voor je: die hebben wij. Deze bundel kost € 12,00 per maand bij een jaarabonnement. Met deze bundel kun je onbeperkt bellen naar alle mobiele en vaste nummers in Nederland. Na 1 juni 2017 kun je deze bundel ook gebruiken in alle EU landen.

Ik zie dat je nu een Prepaid hebt. Om gebruik te kunnen maken van de onbeperkt bellen bundel, zul je eerst over moeten stappen naar Sim Only. Dit kun je doen op Mijn Simyo. In je Overzicht zie je de knop 'Stap over naar Sim Only'' staan. Als je vervolgens alle stappen volgt, wordt je Prepaid de volgende werkdag omgezet in een abonnement.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer