.

Beantwoord

nummer wijzigen

  • 6 March 2013
  • 9 reacties
  • 580 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
hallo, ik heb al ongeveer een jaar een abbonement bij simyo. Nu wil ik graag mijn nummer veranderen omdat ik erg veel word lastig gevallen. Kan dit ?
icon

Beste antwoord door Wayne 8 March 2013, 13:47

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Mtje,

Indien je aangeeft akkoord te gaan met de kosten voor een nieuw nummer (deze bedragen €5,00) kan je dit in een reactie op deze post aangeven. Hierna zal ik een nieuw nummer aan jouw aansluiting koppelen.
Hallo

Ik zou ook graag een nieuw nummer willen.
Ik las dat de kosten hiervoor  € 5 zijn en dat is prima.
Hoor graag hoe dit verder verloopt
Groetjes Nathalie
Reputatie 2
Badge +1
Hey nathalie86,

Ik heb een nieuw nummer aan jouw aansluiting laten koppelen. Deze heb je per sms ontvangen. De kosten voor het nieuwe telefoonnummer vind je op jouw volgende factuur.
Hey nathalie86,

Ik heb een nieuw nummer aan jouw aansluiting laten koppelen. Deze heb je per sms ontvangen. De kosten voor het nieuwe telefoonnummer vind je op jouw volgende factuur.



super dank je wel voor de snelle handeling
groetjes nathalie
Reputatie 2
Badge +1
Hey Nathalie86,

Heel graag gedaan! 🙂
Beste,

Ik wil hierbij mijn huidige simyo nr wijzigen en ik ga akkoord met de kosten van 5euro. Hoe gaat dat precies in zijn werking. Heeft u mijn gegevens nodig. Hartelijk dank alvast
Reputatie 2
Badge +1
Hey mooaza,

Ik heb een nieuw nummer aan jouw aansluiting laten koppelen. Deze heb je per sms ontvangen. De kosten voor het nieuwe telefoonnummer vind je op jouw volgende factuur.
Ik wil ook graag mijn nummer wijzigen en ga akkoord met de kosten van € 5,00
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum tab,

Ook voor jou heb ik een nieuw nummer aan jouw aansluiting laten koppelen en jou deze per sms toegestuurd. De kosten vind je op jouw volgende factuur.

Reageer