.

Beantwoord

Nieuwe telefoon aanschaffen. Kan dat via Simyo?

  • 10 May 2017
  • 3 reacties
  • 537 Bekeken

Hallo,

Ik heb destijds zelf een telefoon gekocht en heb toen een abonnement bij Simyo. Ik ben erg tevreden met mijn abonnement maar wil graag een nieuwe telefoon. Is het ook mogelijk om een telefoon te koppelen aan mijn huidige abonnement? Wat zou inhouden dat de maandelijkse kosten voor mijn abonnement omhoog gaan en ik een telefoon van Simyo krijg. Dit leek mij namelijk mogelijk aangezien Simyo onderdeel is van KPN, die wel telefoons verkoopt.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Asma 11 May 2017, 10:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo Koen,

Voor zo ver ik weet heeft simyo alleen sim only abbonementen, dus niet in combinatie met een mobiel.
En volgens mij bieden ze ook alleen het netwerk van KPN aan, en staat simyo voor de rest los van KPN.

Groeten,

Kees
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Kees,

Simyo biedt geen telefoons met abonnement aan, hierin heb je gelijk.

Simyo is wel een dochter van KPN en niet zomaar een virtual provider die gebruik maakt van het netwerk van KPN:

.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Koensob,

Wat leuk! Weer tijd voor een nieuwe telefoon. Altijd een mijlpaal, toch?

Helaas bieden wij geen telefoons aan in combinatie met je abonnement. Wel kun je een Simyo abonnement afsluiten bij Mobiel.nl of Belsimpel.nl en nummerbehoud aanvragen. Houd er alleen rekening mee dat je dan geen gebruik meer maakt van onze voordelige tarieven. Je wordt dan namelijk gezien als een nieuwe klant.

Op dit moment betaal je € 4,- per maand voor 100 belminuten. Als je een nieuw maandabonnement afsluiten, dan wordt het € 7,-. Bij een jaarabonnement betaal je € 6,-. Wanneer je negen maanden lang een jaarabonnement hebt, kun jij je abonnement verlengen voor € 5,- per maand.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Kees72 en Franswon, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma

Reageer