.

Beantwoord

Nieuwe simkaart + nieuw tel.nummer

  • 8 March 2013
  • 9 reacties
  • 1170 Bekeken

Hoi, heb mijn simkaart zojuist geblokkeerd. Wil nu graag een nieuwe simkaart aanvragen met nieuw telefoonnummer.
Hoe doe ik dat precies?

Groetjes,
Anita Hoppentocht
icon

Beste antwoord door Wayne 11 March 2013, 14:29

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hoe kom ik voor een nieuw toestel aan een nieuw telefoonnummer en een prepaid simkaart

Hoi H.A.M.Besseling-v.Buel,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Is het met het antwoord van Scotsman gelukt om een prepaid simkaart te bestellen?

Scotman bedankt daarvoor! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Heel makkelijk: ga naar deze pagina en klik op Bestel Prepaid.
Hoe kom ik voor een nieuw toestel aan een nieuw telefoonnummer en een prepaid simkaart
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Koffieboon,

Ik zie dat je hier ook je vraagt hebt gesteld en dat deze al is beantwoord door Natascha.
Badge
 natascha ik wou graag een nieuwe simkaart en nieuwe nummer op de zelfde abonoment en op de zelfde naam, hoe kan ik dit het beste doen?

(Dus specifiek alleen de simkaart en een nieuwe nummer, de rest moet wel het zelfde blijven zoals het altijd is geweest)
Badge
   Ik heb het zelfde probleem ik wil ook een nieuwe simkaart met een nieuwe nummer maar ik wil tegelijkertijd wel dat mn abonoment gewoon doorloopt
   zoals het was, kan dat ook?
Badge +6
Alles is gelukt, nieuwe simkaart en deze simkaart is geactiveerd.
Ik wil er alleen graag een nieuw telefoonnummer bij.
Heb al gemaild, getwitterd, maar ik kom niet verder.
Kunnen jullie mij hier helpen?

Alvast bedankt!


Hoi Anietje23,

Ik zie in het systeem dat je een nieuw telefoonnummer hebt gekregen gister.
Wanneer je toestel uit/aan zet zal het nieuwe telefoonnummer van kracht worden.
Alles is gelukt, nieuwe simkaart en deze simkaart is geactiveerd.
Ik wil er alleen graag een nieuw telefoonnummer bij.
Heb al gemaild, getwitterd, maar ik kom niet verder.
Kunnen jullie mij hier helpen?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Anietje23,

Je kan een nieuwe bestelling plaatsen via www.simyo.nl. Indien je het huidige abonnement volledig wenst te beeindigen (staat nu enkel geblokkeerd) dien je deze volledig op te zeggen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Reageer