Skip to main content
Hoi,



Ik heb een vraagje. Vier maanden geleden ben ik naar Azië gereisd en daarvoor had ik mijn abonnement omgezet in een prepaid. Mijn simkaart ben ik halverwege ergens kwijt geraakt (met mijn telefoon) en omdat ik toch terug wilde naar een abonnement had ik nog geen nieuwe simkaart aangevraagd.



Nu wilde ik een abonnement aanvragen, maar daarvoor moest ik 1 cent overmaken via Ideal. Omdat ik ING heb, gaat dat via sms en dat ging dan weer niet, want ik heb mijn simkaart niet meer.. Ik heb dus een nieuwe simkaart aangevraagd (vanuit Thailand), maar die is nooit aangekomen. 



Nu vraag ik me af wat handig is. Weer een nieuwe simkaart bestellen (vind ik een beetje zonde van de vijf euro) om die ene cent te betalen? Ik ben al langer klant bij jullie, is dat genoeg? Is er een andere manier dat ik die 1 cent kan overmaken? Het liefste heb ik namelijk zo snel mogelijk mijn abonnement weer (met mijn oude nummer natuurlijk). 



Ik hoop dat jullie me spoedig kunnen helpen. In Azië had ik niet echt een telefoonnummer nodig, maar hier merk ik toch wel dat ik het mis.



Groetjes,

Sylvia Goossens
Hoi Sylvia89,



Het is helaas niet mogelijk om via een andere weg een abonnement te bestellen bij Simyo. Via de 1 euro cent zien wij of de naam van de besteller en de naam van de rekeninghouder overeenkomen met elkaar dit dient Simyo te controleren vanwege het feit dat wij een online provider zijn.
Hoi Natascha,



Dat had ik al begrepen. Mijn vraag is of ik het op een andere manier kan overmaken. Als jullie me bankgegevens etc. mailen, dan kan ik het via m'n de ING app overschrijven (daar heb ik geen sms voor nodig). Wat misschien ook zou kunnen, is dat jullie (kosteloos?) een nieuwe simkaart naar me opsturen? Ik heb al eerder 5 euro voor een nieuwe simkaart betaald, maar deze nooit ontvangen. Vandaar dat ik niet nog een keer 5 euro wil betalen.. Jullie mogen ook de resterende 3,50 die op mijn prepaid staat hiervoor gebruiken als het echt niet kosteloos kan.



Ik hoop op een snelle reactie en een snelle oplossing.



Mvg,

Sylvia Goossens
Hoi syliva1989,



Kan je mij een privé bericht sturen met het adres waar de simkaart naar toe moet. Dan kan ik meteen verifiëren of de simkaart de vorige keer naar het juiste adres is gestuurd.



Groetjes,



Alex
Hoi Sylvia1989,



Bedankt voor je privé bericht. Er is helaas geen andere manier om de 1 cent betaling te doen. Ik zie dat de simkaart wel naar het juiste adres is verzonden. Ik zal kosteloos nogmaals een simkaart verzenden zodat je tancodes kan ontvangen.



Groetjes,



Alex

Reageer