.

Nieuwe internetbundel voor Sim Only!

  • 18 December 2017
  • 2 reacties
  • 1359 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Per 18 december 2017, introduceren wij met plezier een nieuwe internetbundel voor Sim Only. Deze heeft maar liefst 8000 MB. Met de komst van deze nieuwe bundel, zijn onze grootste 2 internetbundels per direct in prijs verlaagd. In dit topic vertel ik je hier graag meer over.

8000 MB
We hebben de afgelopen tijd enorm veel feedback van jullie, onze klanten, ontvangen. En bijna al deze feedback ging over het aanbieden van een grotere internetbundel. En nu hebben we dit mogelijk kunnen maken voor jullie. Met dank aan de suggesties die gedaan zijn 🙂 De nieuwe bundel heeft maar liefst 8000 MB om te gebruiken. En kom je in aanmerking voor Simyo Compleet? Dan kun je hem zelfs laten verdubbelen naar 16 GB 🙂 De prijs van de bundel vind je in onderstaande infographic.

Voordeligere bundels
Het is goed om te weten dat er verder geen bundels verdwijnen of veranderen. Wel verandert de prijs van de grootste bel- en internetbundels. Deze worden namelijk goedkoper! Alleen maar goed nieuws dus 😉 In de onderstaande afbeelding kun je precies zien wat de tarieven zijn voor onze Sim Only bundels. Dit geldt uiteraard voor alle nieuwe én bestaande klanten!



Belangrijk! Je krijgt de lagere tarieven zodra je jouw bundels aanpast via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Ben je tevreden over je huidige bundels. Geen probleem. Zolang je niets doet, blijven de tarieven ook ongewijzigd. Het is dus belangrijk dat je zelf de bundels met de nieuwe prijzen uitkiest. Dit is natuurlijk gratis en je kan dezelfde bundelformaten houden :)

Natuurlijk hopen we dat jullie blij zijn met deze aanpassing. Als er vragen, tips of suggesties zijn, dan horen we dit natuurlijk graag. Wil je meer lezen? Dan kun je hier ons blog bekijken.

Groetjes,
Angela

2 reacties

Simyo blijft veel te duur in vergelijking tot Simpel, Youfone en Robin die allemaal 5GB en onbeperkt bellen aanbieden voor rond de 10 euro. Simyo, ga eens mee met de tijd!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rudolf,

Ik heb net al gereageerd in jouw topic over hetzelfde onderwerp. Zoals ik daar ook aangaf, snap ik dat je die kosten niet prettig vindt. Ik kan wel verklappen dat er nagedacht wordt momenteel over de bundels en de bijbehorende prijzen, maar daar hoor je binnenkort meer over.

Kan ik je nog ergens mee helpen?

Groetjes,
Jihane

Reageer