.

Sticky

Nieuwe bundels voor Sim Only Abonnementen

  • 13 March 2017
  • 3 reacties
  • 1543 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Per 14 maart wijzigt Simyo de Sim Only bundels. In dit topic vertel ik jullie graag wat er verandert en vind je in de 1e reactie een lijst met veelgestelde vragen. Is het nog niet helemaal duidelijk voor je? Stel je vragen dan gerust. We helpen je graag verder

Gratis 4G
Een wens die jullie vaak aan ons hebben doorgegeven, kunnen wij in vervulling laten gaan 4G is vanaf nu gratis bij Simyo. Het blijft een extra bundel die je gratis aan kunt zetten, maar dit hoeft dus niet. We willen 4G niet opdringen en je de mogelijkheid geven om de bundel uit te zetten en gebruik te maken van 3G. Dat kan handig zijn icm een kleinere internetbundel. In dit topic, vind je alle informatie die je nodig hebt over 4G. Heb je al 4G aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch gratis.

Nieuwe bundels
Onze belbundels en internetbundels zijn vanaf vandaag ook anders. Niet alleen het soort bundel wat je kunt kiezen is anders, maar ook de prijzen zijn gewijzigd. Zo kun je bijvoorbeeld voordeliger internetten 🙂 Om na te gaan wat er voor jou verandert of misschien hetzelfde blijft, kun je het beste inloggen op Mijn Simyo. In het overzicht waar je normaal je bundels wijzigt, zie je nu de nieuwe bundels staan en kun je ze makkelijk vergelijken met de oude!

Onbeperkt bellen
Nieuw! De onbeperkt bellen bundel 🙂 Ook deze bundel is vaak aangevraagd bij ons. En ook dit hebben we nu mogelijk kunnen maken! Goed om te weten: onbeperkt is bij ons ook écht onbeperkt. Hierbij geldt wel de regel dat je de aansluiting gebruikt waarvoor hij bedoeld is. Het is dus niet de bedoeling om bijvoorbeeld een constante verbinding open te laten staan als babyfoon o.i.d.

Sms Onbeperkt
Deze bundel hadden we al en blijft bestaan, maar hij wordt een stuk voordeliger. Je gaat namelijk van € 3,- naar € 1,-. Zo kun je nog meer sms'en met elkaar voor nog minder geld. In dit topic vind je hier meer informatie over. Heb je al een onbeperkt sms bundel aan staan? Dan hoef je niets te doen. Het wordt voor jou automatisch aangepast naar € 1,-.

Natuurlijk zien we jullie mening hierover graag terug. Wat vind je van de wijzigingen en heb je hier nog vragen over?

Dit topic is een kopie. Heb je vragen? Dan kun je ze hier stellen.

Groetjes,
Angela

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
FAQ

Hoe werkt het wijzigen van je bundels?
Je kunt je bundels één keer per maand wijzigen op Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app. Met een Sim Only abonnement kun je iedere maand gratis je bundels aanpassen. Naar boven én naar
beneden.

Wanneer gaan de nieuwe bundels in?

Op de eerste dag van de volgende maand. Je kunt je bundels elke maand tot het einde van de maand wijzigen. Heb je geen internetbundel, Sms Onbeperkt of 4G en schakel je deze in? Dan zijn ze direct actief.

Hoe vaak kan ik mijn bundels wijzigen per maand?
Eén keer per maand. Je kunt je bundels iedere maand tot het einde van de maand wijzigen. De wijzigingen gaan op de eerste dag van de volgende maand in.

Ik heb net een bundelwijziging gedaan. Wat nu?
Dan kun je deze maand niet meer aanpassen. Je kunt één keer per maand je bundel aanpassen. Vanaf de eerste dag van de volgende maand kun je weer een bundelwijziging doen en kiezen voor de nieuwe bundels

Ik ben tevreden over m’n huidige bundels, ik wil niet aanpassen, wat nu?
Dan hoef je niets te doen. Als je niets doet, kun je je huidige bundel gewoon blijven gebruiken en blijft de prijs gelijk. Want jij bepaalt of hoe je bundels eruit zien!

Kan ik ook wijzigen naar deze bundels?
Jazeker! Alle Sim Only bellers kunnen gebruik maken van het nieuwe aanbod. Pas direct je bundels aan op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app

Waarom krijg ik een verlengaanbod?
Je krijgt een aanbod omdat je minimaal 9 maanden klant bent bij Simyo. En omdat we erg blij zijn dat je Simyo beller bent! Daarom kun je nu extra voordelig verlengen voor een jaar met onze nieuwe bundels. Ook na dat jaar maak je gebruik van dezelfde prijzen.

Krijg ik een nieuw contract als ik verleng met een jaar?
Ja! Als je verlengt met een jaar krijg je een nieuw jaarcontract. Is de einddatum van je huidige contract nog niet voorbij? Dan schuift deze één jaar op.

Krijg ik een nieuw contract als ik al eens verlengd heb?
Nee, als je kiest voor de nieuwe bundels dan wijzig je alleen je bundel. Je verlengt niet opnieuw je contract. Je krijgt alleen een nieuw contract als je nog niet eerder verlengd hebt met 1 jaar.

Kan ik hierna mijn bundels nog wel maandelijks wijzigen?
Ja, natuurlijk! Met een Simyo Sim Only abonnement kun je iedere maand je bundels aanpassen, naar boven en beneden. Ook als je je abonnement verlengt met een jaar.
Sinds een paar weken krijg ik de melding voor nieuwe bundels maar ik zie niet wat jullie aanbieden. Ik kan mijn bundels "aanpassen" maar ik heb voldoende in mijn bundel. Ook zie ik geen prijsverschil.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HV1,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je dat verwarrend vindt! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je al eens verlengd hebt. Je kunt bij ons maar één keer verlengen nadat je jaarcontract is geëindigd. Daarna loopt je abonnement nog wel door, maar is het maandelijks opzegbaar. Je kunt dan nog steeds de voordelige verlengbundels gebruiken én zit nergens aan 'vast'. Win win! Je had die melding dus niet moeten krijgen over nieuwe bundels. Sorry daarvoor!

Is het zo duidelijk?

Groetjes,
Jihane

Reageer