.

Beantwoord

Waarom betaal ik nu al voor deze bundels?


Badge
Ik heb een week geleden mijn bundels veranderd met het idee dat dit per april in zou gaan. Ik betaalde acht euro voor honderd minuten en tweehonderd MB. Het nieuwe abonnement heeft honderd minuten en een GB. Nu moet ik over maart tien euro betalen zijnde de nieuwe bundels maar ik beschik nog steeds over de oude bundels. Hoe zit dat.... wel betalen maar niet krijgen.


Sorry mijn cijfertoetsen weigeren momenteel.....en mijn vraagteken ook.

Ik twijfel trouwens nog over het nieuwe contract want zie wel een hele leuke aanbieding bij een concurrent...
icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 March 2017, 13:27

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je betaald je bundels vooraf en buiten de bundel verbruik achteraf.
Op de factuur van januari staan de bundels voor februari en het buiten de bundel verbruik van januari.
Op de factuur van februari staan de bundels voor maart en het buiten de bundel verbruik van februari.

Het is nu maart. Je heb deze maand je bundels aangepast. Op de factuur van maart staan dus de (gewijzigde) bundels voor april en het buiten de bundel verbruik van maart.

Snap je waarom het wel klopt?
Badge
Ja maar dacht altijd dat je achteraf moest betalen, vandaar


Ik twijfel trouwens nog over het nieuwe contract want zie wel een hele leuke aanbieding bij een concurrent...


Kijk bij de concurrentie niet alleen naar de leuke aanbieding, maar ook naar het totaal plaatje (bereik, service, voorwaarden etc. etc.) Simyo is dan misschien niet de aller goedkoopste maar wel 10x de beste. En dat ben je ook niet zo maar 🙂
Badge
Maar een ´gratis´ Huawei P9 lite is natuurlijk ook niet verkeerd.....
Je schrijft het juist, "gratis", oftewel je betaald er voor. Daarbij worden zulke combi's als lening gezien tegenwoordig.

Zal je vast weten, geef het enkel mee 🙂
Badge
Inclusief BKR registratie?
Lees en huiver.🆒 Beter eerst sparen en dan kopen...
Een abonnement met telefoon heeft dankzij de nieuwe regels invloed op het afsluiten van een hypotheek.

BKR registratie ja.
Badge
Hmmm heb bijstand dus huis kopen is sowieso geen optie. Schulden heb ik niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi CosmicDancer,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je het verwarrend vindt dat je nu betaalt voor je bundels, terwijl je ze volgende maand krijgt. Wat Groentjuh hierover zegt klopt helemaal 🙂 Je betaalt namelijk altijd je bundels één maand vooruit. Zo betaal je in oktober bijvoorbeeld voor november, in november voor december, in december voor januari, enzovoorts. Dat betekent dus dat je in maart (nu) betaalt voor april. Als je dit zelf wilt controleren kun je je oude facturen uitpluizen 🙂 Daar zie je altijd bij de abonnementskosten staan dat het gaat om de volgende maand.

Wat het 'krijgen' van een 'gratis' telefoon betreft: dat is altijd een afweging die je moet maken! Niets is gratis natuurlijk ;)

@ Groentjuh, Ray en Friesian, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer