.

Beantwoord

Nieuw abonnement met telefoon via studentmobiel

  • 16 July 2014
  • 7 reacties
  • 922 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik ben inmiddels al weer n paar jaar tevreden gebruiker van Simyo. Aangezien mijn huidige telefoon op z'n eind raakt, ga ik ook over op een (goedkope;)) smartphone. Nu wil ik opzich wel blijven bij Simyo, en heb gezien (via www.studentmobiel.nl) dat jullie de Nokia Lumia 635 bij een 'Simyo Extra Voordelig 300' met wat korting geven (telefoon kost dan nog 127e). Kan ik dit pakket ook bestellen via Mijn Simyo (dat scheelt aansluitkosten, en wat administratie/nummer overzetten)?

Groetjes,

Pieter Jan
icon

Beste antwoord door Tiury 17 July 2014, 12:34

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Pieter Jan,

Dat is een goede deal van Studentmobiel! Omdat deze actie echt van Studentmobiel zelf is, moet je hem bij hen bestellen. Simyo heeft zelf alleen een telefoonshop waar je losse toestellen kunt bestellen, dus niet in combinatie met een abonnement.

Het is alsnog slim om te doen, want volgens mij krijg je in totaal meer korting dan €14,99 (aansluitkosten) 😉. Heb ik je vraag zo beantwoord?
Badge
Dank voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Pieter Jan,

Geen dank nodig natuurlijk 😉 Mocht je nog vragen krijgen tijdens het overstappen, laat het met dan weten!
Badge
Beste Simyo,

Na mijn post op 16-7, en uw reactie, heb ik de draad weer opgepakt. De zaak zit zo. Graag wil ik bij Simyo blijven (tevreden, overal bereik, en nog zoveel meer goede redenen), maar ik moet nu echt eens aan een smartphone, dus dat betekent ééntje los kopen. Een iets goedkopere oplossing is echter om via gsmwijzer.nl, studentmobiel.nl of belsimpel.nl een nieuw abonnement bij jullie te nemen; dat scheelt een aantal tientjes aanschafkosten vanwege de kortingen die deze websites geven op de mobiel. Echter, ik kan dan mijn oude nummer niet meenemen. Dit omdat het een nieuwe abo van Simyo betreft, die ingeruild wordt voor een oude van Simyo. De oplossing is contractverlenging.Simyo doet alleen niet aan contractverlenging via deze websites. Kunt u mij hier nog verder mee helpen?

Mvg,

Pieter Jan de Boer
Badge +6
Hoi Pieter Jan,

In het geval van externe partijen maken we een uitzondering. Via hen kan je wel een nieuw abonnement afsluiten waarbij je je huidige Simyo 06-nummer mag meenemen.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Badge
Hallo Kim,

Dank voor je reactie. Ik heb zojuist via GSMwijzer een nieuw abonnement van Simyo afgesloten. Ben benieuwd of het in één keer goed gaat met het overzetten van telefoonnummer!
Reputatie 5
Badge +11
Ben benieuwd of het in één keer goed gaat met het overzetten van telefoonnummer!

Houd ons op de hoogte, Pieter Jan!

Reageer