.

Beantwoord

Nieuw abo goedkoper dan na overstap vanaf prepaid?

  • 20 May 2014
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

Badge
hallo, als ik wil overstappen van prepaid naar sim only betaal ik hogere tarieven dan nieuw af te sluiten, heel vreemd. het zou juist andersom moeten zijn dat ik als bestaande klant lagere of iig dezelfde tarieven zou moeten betalen toch?

Doe ik iets niet goed, ik heb ingelogd op mijn simyo maar betaal voor bv 200 minuten sms € 8,- tegen over € 6,- bij nieuw af te sluiten. wie kan dit uitleggen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 May 2014, 20:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hoi harryquicknet,

Je kunt inderdaad beide bundels naar boven en naar beneden wijzigen, ook binnen een jaarcontract. De internetbundel kun je ook uitzetten, ja. Vergeet dan niet om ook de optie Internet op je mobiel uit te zetten. Die zorgt er dan voor dat internetverbruik niet meer mogelijk is. Dat staat los van de bundel.
Flex 4G, waar Friesian het over heeft is weer iets anders. Die bundel zorgt ervoor dat je ook gebruik kunt maken van het 4G netwerk.
Je kiest het best een beetje een ruime bundel, zodat je geen buiten bundel kosten hoeft te maken.

Hebben we je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes, Charlene
Hallo Harry.

Die keuze is aan jou.
Prijstechnisch is 200 voordeliger dan 100, scheelt maar 1 Euro. (zo ook 300 t.o.v. 200)
Wat je kiest is afhankelijk van hoe veel je verwacht te gebruiken.
Maar voor 1 euro extra aan de veilige kant zitten lijkt me voordelig, mocht je dan onverwacht meer nodig hebben dan heb je dat.
Een goede voorbereiding is het halve werk denk ik dan.
Zoals gezegd de keuze is aan jou
De bundel wijzigen doe je op mijn simyo, wel voor de 25e van de maand.
De wijziging gaat dan in de volgende maand.

Ter verduidelijking.

De vraag over mb laat ik aan moderator.

Groet,
Friesian.

Heb ik je hiermee weer goed geholpen?
Badge
hallo het is dus handig om een lage belbundel te nemen zodat je later kunt verhogen en altijd terug naar de laagste bel bundel van bv 100 minuten? de internet bundel kan ook altijd uitgezet of lager ook al start ik met 500mnb?


Groet Harry
Reputatie 5
Badge +11
Hoi harryquicknet, welkom op het Simyo forum!

Gelukkig heb je met behulp van Friesian al redelijk gevonden waar je naar op zoek was :)

Als je een jaarabonnement neemt kun je elke bundel 1 keer per maand aanpassen.

Friesian; dank je voor het antwoorden!
Hoi Harry.

Lees even dit alles.
En dit.
Er staat dus duidelijk Flex 4G.

Bedenk wel dat 4G voordelen maar zeker ook nadelen heeft. (sneller meer mb verkeer dan bij 3G)
Dus dan heb je eerder een hogere bundel nodig!

Duidelijk?

Groet,
Friesian
Badge
Hallo.

Zoals ik het zie heb je aangeklikt maandelijks opzegbaar.
Dan is het duurder, kijk rechts bij simonly onder de ballon met € 16.

Vink je maandelijks opzegbaar uit is het goedkoper.

Groet,
Friesian.

Alles duidelijk?


aha duidelijk, op de start site voor nieuwe klanten staat de maand optie uit, maar na inloggen staat deze aan vandaar de verwarring, dank voor de attentie. ook als ik een jaar doe kan in nog steeds onbeperkt naar boven en beneden aanpassen? internet ook zelfs uitzetten ?

groet Harry
Hallo.

Zoals ik het zie heb je aangeklikt maandelijks opzegbaar.
Dan is het duurder, kijk rechts bij simonly onder de ballon met € 16.

Vink je maandelijks opzegbaar uit is het goedkoper.

Groet,
Friesian.

Alles duidelijk?

Reageer