.

Vraag

Niet mogelijk abonnement te wijzigen

  • 20 November 2012
  • 14 reacties
  • 722 Bekeken

Badge
Ik ben al weken bezig om mijn abonnement te wijzigen, althans het internet gedeelte, dit moet voor 24 november a.s. anders betaal ik 1 maand of nog langer teveel.

Op e-mail hierover wordt niet gereageerd!!
Bellen, krijg ik te horen: "het is een fout in onze PC gaan we oplossen..." u krijgt bericht.." zelfde resultaat als bij de e-mail, NIETS MEER GEHOORD OF GEZIEN VAN Simyo.

Ook nog gevraagd of Simyo de wijziging aanbrengt, "dat kan natuurlijk niet" dat is kennelijk teveel moeite voor Simyo.

14 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Simyo kan niet uit uw naam wijzigingen aanbrengen. Ik heb ook het idee dat er een storing gaande is/was en dat men achter loopt met de dienstverlening. Ook ik sta helaas in de wachtstand.
Badge
@Gogol: gaat nu een beginner hier de regeltjes van Simyo uitleggen???
Ik zou zeggen als je iets beweert, zorg dan dat het klopt, anders hou je mond....
Reputatie 1
Badge +2
Ik vind uw reactie helaas van bedenkelijk niveau en ik mag dat zeggen omdat ik NIET van de klantenservice ben zoals u zeer opmerkelijk concludeerde. Ik hoop dat iemand anders u verder kan/wil helpen.
Badge +6
Ik ben al weken bezig om mijn abonnement te wijzigen, althans het internet gedeelte, dit moet voor 24 november a.s. anders betaal ik 1 maand of nog langer teveel.

Op e-mail hierover wordt niet gereageerd!!
Bellen, krijg ik te horen: "het is een fout in onze PC gaan we oplossen..." u krijgt bericht.." zelfde resultaat als bij de e-mail, NIETS MEER GEHOORD OF GEZIEN VAN Simyo.

Ook nog gevraagd of Simyo de wijziging aanbrengt, "dat kan natuurlijk niet" dat is kennelijk teveel moeite voor Simyo.


Beste De Vrager,

Graag verneem ik van je wat je probeert te veranderen en welke browser je gebruikt wanneer je dit probeert te doen.
Ik probeer ook mijn bundel aan te passen. Dat lukt me echter niet via mijn i-pad (ios6). Vorige keer lukte dit ook niet via i-pad. De buttons met de keuze mogelijkheden werken niet. Het lukte toen wel via laptop met IE. Dat probeer ik straks weer, maar ik wilde toch even melden dat dit via tablet problemen geeft.
Badge +2
Beste MGDrenthe,

Uit onze gegevens blijkt dat u reeds een wijziging van de belbundel heeft doorgegeven. De internetbundel kunt u hierdoor pas vanaf 01-12 wijzigen. De wijziging gaat dan per 01-01-2013 van kracht.

groetjes,

Arie
Badge
Alex,


graag p.o. reageren.

Kan al enkele weken mijn abbo niet aanpassen, bellen, mailen niets helpt.... Simyo geeft hun fout toe maar lost niets op...

Het moet nu opgelost worden anders gaat de nieuwe periode ongewild in.....
Badge
Ook ik probeer voor de 25ste ( volgens de website) internet bundel aan te passen zodat deze op 01-12-12 ingaat.  Dit werkt dus niet. Het gaat om de BB bundel. Ik kan wel kiezen voor gewoon internet bundel maar die wil ik juist niet. De link om dus op die knop te klikken, werkt dus niet. In 3 browsers geprobeerd en op 2 pc's met beide een ander besturingssysteem.
Badge +2
Beste De Vrager,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Welke foutmelding krijg je bij het wijzigen van het abonnement? Welke wijziging probeer je door te voeren?

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Ik zie dat je inderdaad de belbundel hebt laten wijzigen per 1/12. Volgens onze gegevens heb je sinds 1/11 al een actieve Blackberry bundel. Het is dus eigenlijk niet nodig om te wijzigen. Kan je aangeven of je vraag hiermee is beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Dan een hele domme vraag van mij: Ik heb een maandabo. Hoef ik deze niet elke maand aan te vragen? Blijft BB bundel dan gewoon doorlopen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Je hoeft uiteraard niet iedere maand opnieuw een bundel aan te vragen. Een internet bundel loopt bij een sim only abonnement altijd door. Je kunt de internet bundel wel maandelijks wijzigen of opzeggen.

Groetjes,

Alex
Badge
AHA! Dat kon ik dus nergens vinden op de website. En ik heb dat ook meerdere malen bij de telefonische klantenservice nagevraagd en die wisten dat niet. Dat verklaart dan een heleboel gedoe aan begin van de maand. Nou, dan ga ik ervanuit dat het nu wel goed gaat.
Misschien een idee omdat bij de maandelijkse abo, daar deze info te plaatsen. Scheelt een hoop klachten van klanten.
Ieder geval hartelijk dank voor de info!
Reputatie 7
Badge +9
De vragerd, je hebt gelijk hoor. Als ik jou was, zou ik ook overstappen naar een andere provider. T-mobile is inderdaad een goede keuze.
En klopt, bij Simyo kan je na een maand je abo opzeggen. Dus dat is wel fijn.

Reageer