.

Beantwoord

Naamswijziging na scheiding, hoe werkt dit?

  • 28 February 2019
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Ik heb een abonnement op mijn getrouwde naam. Maar nu na de scheiding wil ik graag mijn meisjesnaam weer gebruiken maar dit kan ik nier wijzigen. Hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Ray 28 February 2019, 06:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi @Ineeeh

Dat kan op onderstaande wijze;

Naam wijzigen

Prepaid
Wil je de tenaamstelling veranderen van je Prepaid simkaart? Stuur dan een kopie van het identiteitsbewijs van de nieuwe én oude gebruiker via ons contactformulier. Dan veranderen we de tenaamstelling en de bijbehorende persoonlijke gegevens voor je.
Sim Only
Ik wil het contract op een andere naam zetten
Je kan je Sim Only abonnement op een andere naam zetten. Bijvoorbeeld als je 18 bent geworden en je ouders je abonnementskosten niet meer voor je betalen. Dat noemen we contractovername. In dit artikel vind je alle voorwaarden en het contractovernameformulier die nodig zijn voor contractovername.
Ik wil mijn naam wijzigen op het contract
Dat regelen we voor je! We vertellen je per situatie welke documenten we van je nodig hebben. Stuur ons je documenten via het contactformulier.
  • Getrouwd: een kopie van je identiteitsbewijs en je trouwakte;
  • Gescheiden: een kopie van je identiteitsbewijs en je scheidingsakte;
  • Voornaam wijzigen: staat er bijvoorbeeld een spelfout in je voornaam? Stuur ons dan een kopie van je identiteitsbewijs.
Bron: Simyo Service pagina
Super dankjewel
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ineeeh,

Welkom op het Simyo forum!

Ray heeft helemaal gelijk. Als je het via deze weg naar ons doorstuurt dan gaan we ermee aan de slag!

Groetjes,

Kevin
Hallo,

En hoe kun je de tenaamstelling wijzigen na overlijden van de houder van de Prepaid simkaart?

Met vriendelijke groeten,
Rene
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rene,

Als eerste: gecondoleerd met je verlies. Je kunt de naam van de Prepaid wijzigen door een kopie van de overlijdensakte en een identiteitsbewijs van degene die de aansluiting wil overnemen te mailen naar klantenservice@simyo.nl.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer