.

Beantwoord

Na activeren simkaart minder minuten en mb's

  • 4 November 2013
  • 3 reacties
  • 7923 Bekeken

Vandaag alles geactiveerd. Even lukte dat niet niet meteen maar na ca. een half uur plotseling wel. Mijn vraag: Ik had nog niet gebeld, niet gesmsd en niet geinternet. Toch zijn de bel (sms) tegoeden met 10 naar beneden gegaan en mijn internetbundel met 50 naar beneden gegaan!  Hoe kan dit? Met vriendelijke groet, Heidi Klaasen
icon

Beste antwoord door Groentjuh 4 November 2013, 18:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo begint een maand op de eerst. Vandaag is het niet de eerste, dus deze eerst maand voor jou is geen hele maand. Om te zorgen dat de volgende bundel WEL op de eerst van de maand begint, wordt de eerst maand na ratio berekend. Dat geld zowel voor de prijs en als inhoud van de bundels.
Jij hebt (@ Simyo mods, ik ben reken wonder :p) Simyo 100 met een databundel van 500MB.
Deze maand telt 30 dagen. Het is vandaag de 4de, dus heb jij 3 dagen geen gebruik kunnen maken van de bundel. (30 - 3 =)27 dagen kun je wel gebruik maken van je bundel.

Dus:
100 minuten/SMS / 30 * 27 = 90 minuten/SMS
500MB / 30 * 27 = 450 MB

i.v.m de verschillende mogelijkheden (maand of jaar bundel) ga ik de prijs niet berekenen, maar ook die zal de eerst maand 10% goedkoper zijn.

Dit topic zou verplicht leesvoer moeten zijn voor alle nieuwe klant. Hierin staat belangrijke uitleg over dit principe en over de eerste factuur, die je (rond kerst) gaat ontvangen.
Logisch hoor!!! Sorry voor mijn domme vraag!
Badge +6
Vandaag alles geactiveerd. Even lukte dat niet niet meteen maar na ca. een half uur plotseling wel. Mijn vraag: Ik had nog niet gebeld, niet gesmsd en niet geinternet. Toch zijn de bel (sms) tegoeden met 10 naar beneden gegaan en mijn internetbundel met 50 naar beneden gegaan!  Hoe kan dit? Met vriendelijke groet, Heidi Klaasen

Hoi Heidi Kl,

Fijn om te lezen dat het antwoord van Groentjuh je heeft geholpen 🙂.

@ Groentjuh bedankt voor je antwoord 🙂.

Reageer