.

Beantwoord

Mogelijkheid om nummers te blokkeren

  • 15 December 2011
  • 6 reacties
  • 2610 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Zoals de titel het al zegt; is het mogelijk om nummer van contacten (dus bekende nummers, geen anonieme) te (laten) blokkeren?
Ik wist niet zo gouw onder welk deel deze vraag moest vallen, vandaar onder dit sub forum.
icon

Beste antwoord door Bibi 16 December 2011, 10:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Zoals de titel het al zegt; is het mogelijk om nummer van contacten (dus bekende nummers, geen anonieme) te (laten) blokkeren?
Ik wist niet zo gouw onder welk deel deze vraag moest vallen, vandaar onder dit sub forum.


met de app CALLFILTER in de android store
Badge +3
Nee deva.....Je bent niet de enige die dit ook vraagt...Maar zelf heb ik een samsung-E1170 en volgens mij kan daar geen nummers geblokeerd worden, en dat terwijl het goed van pas zou komen maarja.. ik kan er niks aandoen,
Badge
Dag Bibi, ik heb inderdaad de blacklist app geprobeerd, echter werkt deze niet. Zoals ik zei; het geblokkeerde nummer krijgt een stille ringtoon mee, meer niet.

Misschien dan toch wachten op een jailbreak.......

Word het in de toekomst wel mogelijk om nummers te blokkeren? Ik zal toch niet de enige zijn die met deze vraag zit?
Badge +5
Hi Deva, het is bij ons helaas niet mogelijk bepaalde nummers te blokkeren. Ik heb een beetje voor je rondgekeken en zie dat er wel zogenaamde "blacklist"apps te verkrijgen zijn( deze blokkeren dus echt een inkomend gesprek). Heb je dit al geprobeerd?
Badge
Hi Bibi, ik heb de mogelijkheden bekeken wat eventueel voor mij van toepassing zou kunnen zijn, ik maak n.l. gebruik van een iPhone 4s. Er schijnt een app te zijn in de appstore waar nummer mee geblokkeerd zouden kunnen worden, echter werkt deze niet. Ik bedoel dan niet, als het niet blokkeren van nummers, maar de app hangt er gewoon een stille ringtone aan.
Wel is er een mogelijkheid om via de minder legale appstore (cydia) een app te installeren die het wel doet. Echter, zou ik het liever via de normale weg doen.
Ik hoorde van een kennis (die bij Vodafone zit) dat hij nummers kan doorgeven en die dan rechtstreeks geblokkeerd worden op zijn SIM kaart. Ik hoop dat dit ook mogelijk is bij Simyo.
Badge +5
Hi Deva, afhankelijk van het type toestel welke je gebruikt kun je bepaalde nummers blokkeren. Ik weet dat dit bij Samsung's en Blackberry's kan. Welk toestel gebruik jij?

Reageer