.

Beantwoord

Mogelijkheid om bellen uit te zetten?

  • 25 July 2015
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Nu je steeds meer opties krijgt om over internet te bellen zoals nu whatsapp , Skype ,voip etc.
Lijkt het me handig als je bundel voor bellen uit kunt zetten.

Wordt dit in de toekomst mogelijk? Want bij internet bundels kan ik internet uitzetten en alleen voor bellen/sms betalen.

Mvg,
🙂
icon

Beste antwoord door Ali 28 July 2015, 10:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +5
En nog een vraagje Sorry haha,
Als ik een bundel van 2gb met 4g wil dan is dit eigenlijk net zo duur als jullie moederbedrijf kpn die daarvoor 200 bel en sms en 5gb aan internet geeft.

Wordt er binnenkort prijs verlaging gedaa ÷n ik dacht dat simyo de goedkoopste was in dat opzicht?

De service is zeker beter dan kpn als ik van meerderen bronnen heb vernomen 🙂 .
Nogmaals mvg,

🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi simnlru,

Leuke suggestie, zeker met de ontwikkelingen die nu allemaal gaande zijn.

Helaas zit een abonnementsvorm waarmee je alleen kan internetten of het bellen uit kan uitzetten niet eraan te komen. Er komt voorlopig geen verandering in de bundels die Simyo momenteel aanbiedt. De bundels zijn eind vorig jaar voor het laatst aangepast. Vanaf dat moment kon je bijvoorbeeld voor het eerst kiezen voor de 2000 MB bundel. Het kan zijn dat de combinatie 2000 MB + 4G op dat moment gelijk of goedkoper was met die van KPN.

In sommige gevallen kan het voorkomen dat we in de prijs iets hoger zitten dan bijvoorbeeld KPN, maar vaak is het andersom 🙂 We proberen ons niet te onderscheiden in de prijs maar juist door de services die we aanbieden. We doen ons best om klanten zoveel mogelijk tools en inzicht te geven in hun verbruik.

Reageer