.

Beantwoord

Minuten/MB's niet mee neembaar naar de volgende maand


Badge +1
Slimste is om abbo op te zeggen.

U heeft bel min over of mb's ? Dan word het domweg van je gejat. Betaald of niet.
De providers noemen het "vervallen".
En kom je  er de maand erop toevallig paar min overheen, of je mist een paar mb. Dan betaal je dik extra.

Zelfde als je bij de winkel 5 potloden koop voor 5 euro. En einde van de maand zeg de winkel :"U heeft potlood 5 niet gebruikt. Die nemen we dan maar weer in beslag."
En de maand erop heb je een extra potlood nodig : "Dat is dan 2 euro extra"

Dit is gewoon stelen, stelen van mensen die betalen voor een product of dienst.
En iedereen koopt extra veel in om te voorkomen om buiten de bundel dik te moeten betalen.
Iedereen weet het, maar niemand kan er wat aan doen.

Deze maand gaan er van mij al 300 belmin verloren. En volgende maand zal je zien dat ik ze dik nodig heb. Maar ja dat weet je nooit van te voren. Dus word het gewoon dik bij betalen.

En wat zeggen alle providers? "Dat is heel normaal bij providers, dan doen heel veel providers."
Verschuilen achter anderen, lekker makkelijk

Daarom is het een georganiseerde criminaliteit. Kartel vorming.
Klant vriendelijke ? Nee.
STELEN ? Ja.

Als de NMa al concludeert na het massaal invoeren van aansluitkosten door de providers dat er geen sprake was van kartelvorming:
Kunnen we er wat aan doen ? Nee.
icon

Beste antwoord door Natascha 28 May 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Slimste is om abbo op te zeggen.

U heeft bel min over of mb's ? Dan word het domweg van je gejat. Betaald of niet.
De providers noemen het "vervallen".
En kom je  er de maand erop toevallig paar min overheen, of je mist een paar mb. Dan betaal je dik extra.

Zelfde als je bij de winkel 5 potloden koop voor 5 euro. En einde van de maand zeg de winkel :"U heeft potlood 5 niet gebruikt. Die nemen we dan maar weer in beslag."
En de maand erop heb je een extra potloot nodig : "Dat is dan 2 euro extra"

Dit is gewoon stelen, stelen van mensen die betalen voor een product of dienst.
En iedereen koopt extra veel in om te voorkomen om buiten de bundel dik te moeten betalen.
Iedereen weet het, maar niemand kan er wat aan doen.

Deze maand gaan er van mij al 300 belmin verloren. En volgende maand zal je zien dat ik ze dik nodig heb. Maar ja dat weet je nooit van te voren. Dus word het gewoon dik bij betalen.

En wat zeggen alle providers? "Dat is heel normaal bij providers, dan doen heel veel providers."
Verschuilen achter anderen, lekker makkelijk

Daarom is het een georganiseerde criminaliteit. Kartel vorming.
Klant vriendelijke ? Nee.
STELEN ? Ja.

Als de NMa al concludeerd na het massaal invoeren van aansluitkosten door de providers dat er geen sprake was van kartelvorming:
Kunnen we er wat aan doen ? NEE.


Hoi Meeuw,

Ik snap dat je dit ervaart. Bij Simyo zie je de tarieven al staan op de site en weet je wat je abonnement gaat kosten.
In de actie voorwaarden van Simyo staat dat het niet mogelijk is tegoed mee te nemen naar de volgende maand.
Bij Simyo kan je als dat nodig is je bundel aanpassen wanneer de bundel te groot of te klein is. Het wijzigen van de bundel is kosteloos en dit kan 1 keer per maand.
Badge +1
Beste Natascha, als je mijn bericht goed lees, dan begrijp je wat ik bedoel.
Dit is geen antwoord of meerwaarde op mijn bericht

Dus haal please je "antwoord" weg en ook op de topic onderwerp zelf ook : beantwoord!
Badge +1
En gelukkig begrijpt de 2de kamer wel dat de providers stelen van de consument!

http://tweakers.net/nieuws/89308/tweede-kamer-wil-dat-beltegoed-halfjaar-houdbaar-blijft.html

Bam doordouwen en terug halen dat geld van de telecommaffia!
Badge +1
En nu is mijn onderwerp ongevraagd veranderd. Het was geen vraag, het was een discussie!
Badge +1
De telecommaffia word aangepakt ! http://www.nu.nl/internet/3486751/europees-parlement-wil-geen-roamingkosten-meer-in-2015.html
Reputatie 7
Badge +9
Yes, allemaal ingrepen in de telecommarkt. Ik zie de verhogingen er al weer aankomen! 16 euro per GB hier we cum!

Denk je nou echt dat het hierdoor goedkoper gaat worden? Kijkend naar de netwerkneutraliteit regels, is het tarief er niet beter op geworden.
Badge
Jongens of het nou rechtsom gaat of linksom, uiteraard zullen de minuten misschien uiteindelijk mee genomen kunnen worden tot misschien max een half jaar, maar dan gaan we gewoon meer betalen voor de abonnementen. Dus Meeuw kan schreeuwen wat hij wil, over censuur en maffia, maar uiteindelijk staan we als consument niet sterk want de aanbieders bepalen toch de prijzen.. Ow en Meeuw als je het niet eens bent met het kwijtraken van je minuten had je daar van te voren over moeten nadenken voor je voor simyo koos. Er zijn providers die wel minuten laten meenemen naar de volgende maand maar dan betaal je gelijk twee keer zo veel. De keus is aan jou...
Reputatie 3
Badge +9
Het heeft ook weinig zin om hier te lopen zaniken.
Badge +1
Dus in jullie theorie, mond houden niks doen. Want we kunnen er toch niks aan doen, het heeft toch geen nut.
.
Als je bij de mac donalds een hamburger special becon bestel met 2 dunne kleine stukjes becon. En niemand zeg er wat van.
Volgende keer zit er 1 stukje becon op de special becon burger. 
En daarna zit er geen becon meer op de special becon burger....
Reputatie 3
Badge +9
Dan heet het een hamburger en die goedkoper hahaha
Badge +1
Ja? of zal het nog steeds de hamburger becon specal heten met dezelfde prijs? Niemand zeg er toch wat van 😉.
Reputatie 7
Badge +9
Vegatarisch dan maar, iets duurder maar veel mensen voelen zich er goed bij!
Reputatie 7
Badge +9
Klagen is prima, maar hier heeft het echt geen zin. Zoals ik elders al antwoordde.

Reageer