.

Beantwoord

Mijn Simyo toont 500MB bijgekocht terwijl ik helemaal een internetbundel heb

  • 13 February 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Tijdens het browsen in Mijn Simyo  heb ik per abuis op MB bijkomen gedrukt. Mijn Simyo toont nu 500MB bijgekocht  terwijl ik helemaal geen internetbundel heb in februari. De site toonde ook een error-melding. Volgens de voorwaarden kun je alleen bijkopen als je een internetbundel hebt. 

Nu is het maandbedrag meteen met  5 euro opgehoogd. Ik kan dit op Mijn Simyo niet ongedaan maken. Ik vind het ook niet netjes dat het maandbedrag kan worden opgehoogd zonder dat mij om een bevestiging wordt gevraagd. Kunt u voor mij de per abuis bijgekochte 500 MB verwijderen?

 

Met vriendelijke groet, Erwin de Jager

icon

Beste antwoord door Veerle 14 February 2022, 13:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

@Erwin0001 Hoi!

Goed dat je even contact opneemt via het Forum. Ik snap dat dit niet fijn is als het niet je bedoeling was. Geen zorgen, als je gewoon niet aan de 500 mb komt, dan kan je hem gewoon aan het begin van de nieuwe maand laten vergoeden. Dan mag je na de 1e van de volgende maand even contact opnemen via whatsapp, live chat of telefonie en dan regelen we dat voor je.

Als je wil dat ik nog even kijk hoe je aansluiting eruit ziet nu en waarom je de mb's kon bijkopen.. dan doe ik dat graag! Stuur me dan even een privé bericht via deze link.

Groetjes,

Veerle

Reageer