.

Beantwoord

Mijn contract loopt af. Kan ik 'm verlengen?

  • 17 February 2017
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Badge
Op 29 mei loopt mijn abonnement af en ik ben me aan het oriënteren qua abonnementen. Heeft Simyo een aanbieding voor de klanten die hun abonnement verlengen?

gr.Otto
icon

Beste antwoord door Ray 17 February 2017, 11:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat kun je zelf zien op je MijnSimyo, op dezelfde pagina waar je de bundels kan aanpassen. Maar als je al gebruikt maakt van de goedkoopste bundels kun je niet meer verlengen. Al weet niet zeker of het al zichtbaar is bij jou want je contract loopt pas eind mei af.

Je kun overigens al zien of je de goedkoopste bundels hebt.

De kleinste internetbundel is 1000 MB voor €6,- en de grootste is 6000 MB voor €24,-

De kleinste bel/sms bundel is 100 minuten/sms voor € 4,- en de grootste is 1250 minuten/sms voor €10,-

Zit jij in deze prijsklasse dan geniet je al de goedkoopste bundel tarieven voor bellen/smsen/internet.
Badge
Dus je betaalt altijd de reguliere prijs en verlengen wordt eigenlijk niet beloond?

ik heb 300 minuten en 1000 MB nu
Dan hebben wij dezelfde bundels. En ja ook ik kan niet meer verlengen want wij genieten dus beide van de goedkoopste bundels.

Dus je betaalt altijd de reguliere prijs en verlengen wordt eigenlijk niet beloond?


Dat is dus niet helemaal correct, want je hebt al eens verlengd en zo je huidige bundels gehad.

Maar misschien kun je met Simyo om de tafel om zo maar even te noemen, wie weet wat ze kunnen betekenen voor je.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi OttoH,

Welkom op het Forum! Leuk dat je erover nadenkt om je abonnement te verlengen. ☺

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jij je abonnement vorig jaar hebt verlengd. Dit betekent dat je al gebruik maakt van de meest voordelige tarieven. Hierom is het niet mogelijk om je abonnement nogmaals te verlengen, zoals Ray heeft aangegeven. Je huidige abonnement wordt namelijk omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement, met behoud van onze voordelige tarieven.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, erg bedankt voor het meedenken! 😆

Groetjes,
Asma

Reageer