.

Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet nogmaals verlengen. Hoe kan dit?

  • 28 December 2016
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

mijn contractduur geeft aan dat 01-01-2017 het jaar abonnement afloopt. Nu weet ik wel dat hierna het maandelijkse bedrag geld en dat het dan maandelijks opzegbaar is maar ik wil graag nog een vast jaar afsluiten zodat ik korting krijg. Er is een probleem want ik kan niet vinden waar ik dan mijn abonnement verleng. Ik hoop dat iemand mij een goede uitleg kan geven.
icon

Beste antwoord door Ray 29 December 2016, 06:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Maarten,

als het goed is geldt die korting al als je al korting zou hebben ook maandelijks. Jaarlijks maken heeft geen zin.
Wat zou die korting dan zijn?

Groet Paul.
Als je al de goedkoopste bundels hebt kun je niet meer verlengen. Dat zal dus een reden zijn dat je die optie niet ziet :)

Je kunt het zien op de pagina waar je ook je bundels kan aanpassen.. MijnSimyo > Overzicht (is de pagina die je meteen ziet) en dan op de button "Bundels aanpassen".

De bundels die je nu hebt, die blijf je houden alleen is je contract per 1 januari maandelijks en niet meer voor een jaar. Dit betekend ook in dat je nu maandelijks kan opzeggen. Maar dat heeft Simyo liever niet haha 😃
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Maarten98,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Super leuk dat je nog langer klant van ons wilt worden. Dat is altijd mooi om te horen!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je inderdaad al gebruik maakt van de meest voordelige tarieven die we aanbieden. Je kunt je abonnement dus niet nogmaals verlengen met extra korting. Je contract loopt op 1 januari 2017 af, maar je blijft wel gebruik maken van onze voordeligste tarieven. Het verschil is dan alleen dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. ;)

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ PaulH en Raytje, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer