.

Beantwoord

Mijn abonnement loopt af, blijven de kosten gelijk?

  • 25 April 2015
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Goedemorgen,
Deze maand loopt mijn jaar contract bij simyo af, gezien ik tevreden ben met de service zie ik geen reden om op te zeggen of te wijzigen.

Als ik echter op mijn simyo naar "bundels aanpassen" ga kan ik kiezen tussen de optie "nu" en " nog een jaar" bij de laatste optie blijft het maand bedrag gelijk maar zit je voor een jaar vast. De optie nu zou maandelijks opzegbaar zijn alleen zit er dan een verschil in kosten (100 minuten voor €4 ipv €3)
Betekent dit dat als ik het abonnement niet wijzig ik komende maand meer ga betalen?

Alvast bedankt voor de info.
icon

Beste antwoord door Ruud 26 April 2015, 13:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als u niks doet word het abonnement stilzwijgend verlengd onder de huidige voorwaarden. Ik kunt echter na uw 1ste jaar nu per maand opzeggen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Clout,

Leuk dat jij je vraag hier op ons forum stelt:)

Als u niks doet word het abonnement stilzwijgend verlengd onder de huidige voorwaarden. Ik kunt echter na uw 1ste jaar nu per maand opzeggen.
Ik zie dat Raytje(Dankjewel!) je vraag al correct heeft beantwoord:D Zonder wijziging loopt je abonnement door zoals jij het gewend bent. Het enige wat verdwenen is, is de einddatum van je contract.

Je kunt het abonnement nu dus maandelijks opzeggen. Is alles je zo duidelijk?

Reageer