.

meegaan met acties

  • 3 February 2012
  • 22 reacties
  • 1931 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Waarom kan ik niet meegaan met een actie om hierdoor b.v meer belminuten te krijgen.
Vind het raar voor vaste leden dat je dan eerst nummer moet opzeggen en met nieuwe nummer wel voor de actie in aanmerking komt.

22 reacties

Badge +3
Dit is in principe heel normaal het zijn acties voor nieuwe klanten komt overal voor zoals bij, mobiel bellen, internet, kabel, verzekeren, sparen, hypotheken etc.
Een voorbeeld is de UPC reclame op TV.
Ik heb hier ook een vraag over. In april loopt het 12 maanden voordeel af van mijn bel en internet sim only abo (250 min bellen en 1Gb internet). Kan ik dan overstappen naar een andere vorm, zoals Simyo geregeld 250 met een internetbundel van 500 Mb voor 16,98? Of moet ik het volle pond gaan betalen voor mijn huidige abo, dus 20 euri per maand

?
Dat zou wel vreemd zijn, want dat veroorzaakt toch dat ik weg ga bij Simyo en ga shoppen bij een andere aanbieder?
Badge
Als bestaande klant heb ik niet zo'n gunstige acties als nu gelden voor nieuwe klanten. Hoe kan ik voor deze acties toch in aanmerking komen?
Daar ben ik het mee eens, wanneer mijn actieperiode afloopt is het aantrekkelijker naar de concurent te gaan ivm de kosten. Echter ben ik erg tevreden over Simyo! Wat zijn de mogelijkheden?
Badge +2
Hi Guidonno,

De actievoorwaarden gelden de eerste 12 maanden van het abonnement. Het is helaas niet mogelijk de actieperiode voor klanten te verlengen. Alle acties die nu op onze website staan zijn voor onze nieuwe klanten. Alle (potentiële) klanten kunnen gebruik maken van bepaalde acties. Iedereen wordt op die manier gelijk behandeld. Ook deze acties gelden de eerste 12 maanden van het abonnement. Het spijt ons jullie niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mirella,

Als het goed is heb je ten tijde van je bestelling gebruik gemaakt van een actie. Simyo is continue bezig met het bedenken van leuke acties waar men gebruik van kan maken. Ook jij maakt gebruik van één van deze acties.

Groetjes,

Alex
Badge
Dat klopt maar die actie is minder aantrekkelijk! Stel ik verlaag mijn bundel en ga daarna weer naar de hogere bundel geldt dan wel de actie die er op dat moment is.



Ben nl erg tevreden, maar de geldende actie past mij beter.
Badge
Maar, na die twaalf maanden kun je als bestaande klant een nieuw actie abonnement afsluiten of.....?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tourtoise,

Na 12 maanden kun je inderdaad een nieuw abonnement afsluiten. Je kunt dan echter geen gebruik maken van intern nummerbehoud (van Simyo abonnement naar Simyo abonnement). Je krijgt dus altijd een nieuw nummer.

Groetjes,

Alex
Okee, dat wordt dus shoppen en afscheid nemen van Simyo. Raar toch die lokkertjes. Je zou toch zeggen dat vaste klanten ook voordeel verdienen. Je komt binnen en mag op een luxe stoel zitten, daarna op een krukje......
Jammer.
Badge
Dank.

Dat lijkt me een regeling die bestaande klanten doet weglopen. Ik ga dus na dit jaar naar de concurrent als dat niet verandert. Zo ook mijn vrouw, haar abo loopt parallel aan de mijne. Kan me haast niet voorstellen dat dit zo blijft, elk bedrijf wil, lijkt me, graag z' n klanten behouden.
Badge +3
Zal ik je een tip geven, dit geldt ook voor energie, verzekeringen, sparen, lenen, internet etc.
Badge
Nou Linden, ik betaal al jaren hetzelfde lage bedrag voor m' n internet en verzekeringen. Wellicht eens goed rondkijken.
Badge
Ben zeer tevreden over Simyo en al enkele jaren een trouwe klant voor zowel mezelf als mijn partner. de eerst jaren hebben wij gebruik gemaakt van prepay en zijn sinds vorig jaar overgestapt naar een abonnement van 250 minuten. Jammer genoeg komt nu binnenkort het moment dat we over gaan stappen naar een andere provider omdat het maandelijks bedrag van 6,99 euro verhoogd gaat worden naar 9.99 euro. Voor vaste klanten van Simyo is dit zuur omdat deze min of meer gedwongen worden over te stappen of een flinke prijsverhoging dienen te accepteren.

Vraag is dan ook of dit gebruikelijk is en of hier iets aan te doen valt!
Internet activeren

Het lukt me niet prepaid internet te activeren op mijn telefoons.
Ik zet de instellingen via de site op internet aan, maar ontvang nooit de 4 activerende smsjes! wat doe ik verkeerd?
Badge +3
Yulian,

Als je de telefoon uitzet en daarna weer aanzet, werkt het dan wel?
Anders kun je de instellingen handmatig invoeren.

Groet,
Peter
wat zijn de gegevens voor je browser als je het met de hand moet doen? uit en aan helpt niet
er moet oa. een wachtwoord, een proxyadres en een naam gegeven worden
Badge +3
Kijk even op dit forum bij Diensten en dan internet, daar is het al vaker ter sprake gekomen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Wichard en Yulian,

Na 12 maanden vervalt de korting en hanteren wij het normale tarief. Iedere klant (nieuwe of bestaande) heeft uiteindelijk recht op 12 maanden korting.

Yulian, Probeer on-topic te blijven. De vraag die je stelt hoort eigenlijk hier thuis.

Je kunt je vraag daar het beste stellen.

Groetjes,

Alex
Badge
het moge duidelijk zijn dat vaste klanten elders gaan shoppen en Simyo in deze de verliezer is! Voor hetzelfde geld kun je nl naar diverse andere providers overstappen! Jammer dat lokkertjes alleen voor nieuwe klanten geldt en niet voor trouwe tevreden klanten. De opmerking van zitten op een krukje sluit daar helemaal

bij aan.
Badge +3
Ja maar niet alleen Simyo, Ben, Hollandse Nieuwe etc doen precies hetzelfde

.
En zoals gezegd geldt dat voor meer:
ik moet voor mijn hypotheek ook na de rentevaste periode de hoofdprijs betalen terwijl nieuwe klanten een lagere rente krijgen.
Ik krijg van ziggo de TV decorder ook niet goedkoper een nieuw klant wel.
Ik krijg bij mijn energieleverancier ook geen 3 maanden gratis stroom een nieuwe klant wel.
Ik krijg van mijn zorgverzekering ook geen 100 euro retour een nieuwe klant wel.
Ik krijg van mijn bank ook geen 50 euro gestort op mijn spaarrekening een nieuw klant wel.
en zo kan ik nog wel even door gaan.
Badge
Klopt helemaal maar wil niet zeggen dat je hiermee akkoord moet gaan als je de mogelijkeid hebt over te stappen! Ik neem maar contact op met Ben.

Reageer