.

Vraag

maandelijks opzegbaar?

  • 6 June 2012
  • 3 reacties
  • 1841 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
het afgelopen jaar een Simyo abonnement gehad met nr. behoud. Per 1 juni opgezegd. Daarna toch twijfels en opnieuw een abonnement aangevraagd. Nu wordt ik afgewezen. Simkaart ontvangen, kan wel bellen buiten bundel tarief maar nr. behoud (nr. bekend bij Simyo vanwege eerder abonnement) word afgewezen. De kreet maandelijks opzegbaar is dus niet juist want eenmaal opgezegd wordt je bij een tweede abonnement afgewezen.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Coco,

Volgens onze gegevens is je eerdere abonnement gewoon per 1/6/12 beëindigd. Van dit abonnement kun je inmiddels geen gebruik meer maken. Het is echter niet mogelijk om van een Simyo abonnement naar een ander Simyo abonnement over te stappen. Je kunt het beëindigde telefoonnummer dus niet direct laten overzetten naar je Simyo abonnement. Simyo blijft gewoon per maand opzegbaar.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Coco,

Volgens onze gegevens is je eerdere abonnement gewoon per 1/6/12 beëindigd. Van dit abonnement kun je inmiddels geen gebruik meer maken. Het is echter niet mogelijk om van een Simyo abonnement naar een ander Simyo abonnement over te stappen. Je kunt het beëindigde telefoonnummer dus niet direct laten overzetten naar je Simyo abonnement. Simyo blijft gewoon per maand opzegbaar.

Groetjes,

Alex

Als je nu spijt krijgt van een overgang van een Simyo abonnement naar een Simyo prepaid met nr. behoud, is het dan wel weer mogelijk een Simyo abonnement met nr. behoud te nemen?
Reputatie 5
Badge +10
Als je nu spijt krijgt van een overgang van een Simyo abonnement naar een Simyo prepaid met nr. behoud, is het dan wel weer mogelijk een Simyo abonnement met nr. behoud te nemen?

Je kunt wel van een Simyo prepaid naar een Simyo abonnement overstappen. En vice versa ook. Van een Simyo abonnement naar een Simyo abonnement overstappen kan echter niet.

Groetjes,

Alex

Reageer