.

Vraag

Looptijd huidige kortingsregeling en verlengen

  • 8 May 2012
  • 5 reacties
  • 959 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Is er ergens op simyo (als je bent ingelogd) na te lezen tot wanneer je huidige kortingsregeling loopt? Zou mooi zijn als je dat online ergens kan zien (of bestaat het, maar heb ik het gemist?).
Verder las ik dat je als bestaande abonnee een aanbieding krijgt/de korting op je belbundel door blijft lopen? Is dat zo en zal dat altijd zo blijven?
Hoe zit het met de databundel korting?
Als bestaande klant zou je m.i. minimaal altijd de korting die nieuwe klanten krijgen moeten krijgen.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Patje,

Wij werken eraan om het contract zichtbaar te maken op de persoonlijke pagina. Wij verwachten dit op korte termijn mogelijk te kunnen maken. Wij hebben de korting op de belbundel voor alle Simyo klanten verlengd met een jaar. Eventuele kortingen op de aanvullende bundels (bijvoorbeeld internetbundel) zullen wel komen te vervallen na de eerste 12 maanden van het abonnement. Je zult een e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat de korting wordt verlengd.

Groetjes,

Manisha
Ik heb zo'n e-mail (nog) niet ontvangen. Wat staat er concreet in?
Badge
laksheid/oplichterij van simyo, lekker laat vermelden is extra inkomsten voor simyo anders zeggen teveel bellers internetbundels op
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb zo'n e-mail (nog) niet ontvangen. Wat staat er concreet in?

Klanten bij wie de korting op de belbundel verloopt, zullen een email ontvangen. Op dit moment ontvangen klanten nogmaals 12 maanden korting op de belbundel. Over acties in de toekomst kunnen we nu nog niets zeggen.

laksheid/oplichterij van simyo, lekker laat vermelden is extra inkomsten voor simyo anders zeggen teveel bellers internetbundels op

Jammer dat je er zo over denkt. Onze abonnementen zijn per maand opzegbaar. Hoe later we het melden, hoe eerder klanten naar andere mogelijkheden gaan kijken.
Bedankt voor het antwoord

Reageer