.

Vraag

Limiet aangeven

  • 12 April 2012
  • 5 reacties
  • 1602 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo, ik ben geinteresseerd in een abonnement met internetbundel, bijvoorbeeld 500MB. Kan ik ook een limiet inbouwen, dat wanneer de 500MB is verbruikt ik niet meer kan internetten en moet wachten tot de volgende maand?



Reeds bedankt voor uw antwoord,



Henk

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Henk,

Welkom op het Simyo forum!
Helaas is het niet mogelijk om een limiet in te stellen. Wij raden je aan om regelmatig het verbruik in de gaten te houden op je persoonlijke pagina. Je krijgt na het afsluiten van het Simyo abonnement toegang tot de persoonlijke pagina, onder het tabblad Overzicht kun je het verbruik in de gaten houden. Het verbruiksoverzicht wordt circa 8x per dag bijgewerkt.

Groetjes,

Manisha
Badge
Dit lijkt mij ook wel een mooie zeer gebruiksvriendelijke functionaliteit!
Ik neem aan dat meer klanten hier gebruik van zouden willen maken. Technisch moet e.e.a. vast wel mogelijk zijn. Het is natuurlijk de vraag of Simyo dat wel wil. Want gebruik buiten de bundel is natuurlijk zo'n beetje het enige waar (grof) op verdiend wordt.
Op zijn minst zou een waarschuwings sms wel aardig zijn (of is dat er al, ik kom zelf niet aan mijn 1 GB limiet namelijk?)
Reputatie 2
Badge +4
Beste Patje,

Klanten die gebruik maken van onze nieuwe internetbundels (Basis-Altijd) hebben een nieuw tariefplan. Hierbij is het mogelijk om per e-mail een notificatie te ontvangen als het limiet van de databundel is overschreden. Indien je dit ook wenst te ontvangen raden wij je aan om over te stappen naar een nieuwe internetbundel via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Deze waarschuwing is dus alleen mogelijk bij het bereiken van het datalimiet, er wordt geen waarschuwing gegeven bij het overschreiden van het bel- of sms-limiet.

Groetjes,

Manisha
Ik zelf heb al een abonnement op Simyo, nu heb ik voor mijn zoon op 1 mei een een SIMkaart aangevraagd maar ik heb hem nooit ontvangen. Normaal gesproken wordt dit snel bezorgd, maar ik denk dat er nu iets misgegaan is.

Kunt u mij vertellen of het nog verstuurd moet worden???

Vriendelijke groeten

Natascha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Natascha,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Om dit voor je na te kijken vernemen we graag het mobiele nummer van de bestelling. Je hebt dit nummer na het plaatsen van de bestelling per e-mail ontvangen. Je kunt het nummer in een prive bericht versturen.

Groetjes,

Manisha

Reageer