.

Beantwoord

Hoe lang duurt het om over te stappen van een Prepaid naar een abonnement?

  • 21 May 2017
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Badge
wanneer kun je gebruik maken van je abonnement als je bent overgestapt van prepaid?
icon

Beste antwoord door Ray 21 May 2017, 14:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Normaliter na één (werk)dag.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

Inloggen op je MijnSimyo toont geen verandering? Of vraag je het puur ter info. Ook dan is de link bruikbaar.
Badge
ik heb het abonnement gister gekocht en vandaag is die nog niet in gegaan, gaat het dan morgen in?
Die kans is groot omdat zondag geen werkdag is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Timo Bijenhof,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je overstapt naar een Sim Only abonnement 🙂 Ik kan me dan wel voorstellen dat je wilt dat dat zo gauw mogelijk ingaat. Dat duurt niet langer dan twee dagen. Ik zie nog niet terug in het systeem dat deze overstap gemaakt is. Hoe heb je dat precies gedaan? Heb je ingelogd op Mijn Simyo en ben je toen gegaan naar Instellingen > Opwaarderingen & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Heb je vervolgens alle stappen afgerond?

Als het overmorgen nog steeds niet is overgezet, dan wil ik je vragen om het nogmaals te doorlopen. Let je er dan op dat je álle stappen afmaakt?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Badge
ik weet bijna honderd procent zeker dat ik alle stappen heb doorlopen er kwam ook 1 cent bij voor de betaling die voortaan afgeschreven kan worden als het er morgen niet op komt bel ik wel even.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Timo,

Dankjewel voor je berichtje! Ik zie terug dat je het op 23 mei succesvol gelukt is om de overstap aan te vragen 🙂 Vervolgens is deze migratie op 24 mei uitgevoerd. Nu heb je een Sim Only abonnement. Je hebt tussendoor nog gebeld met de telefonische klantenservice, waarbij mijn collega je door de stappen gepraat heeft. Ik ben blij dat het nu helemaal gelukt is.

Let je er wel op dat je belbundel naar rato berekend wordt? Dat betekent dat je niet voor de hele bundel betaalt en dus ook niet de volledige bundel krijgt. Je bent namelijk een Sim Only klant sinds 24 mei, dus het zou oneerlijk zijn om je te laten betalen voor de volledige bundels. Je betaalt daarom alleen voor de resterende dagen van de maand, en je krijgt ook minder belminuten. Ik raad je aan om je Mijn Simyo-pagina hiervoor in de gaten te houden. Voor je internetbundel geldt dat je er ook minder voor betaalt, maar als cadeautje (omdat je overgestapt bent) krijg je toch de volledige 1000 MB's.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer