.

Beantwoord

Kunnen jullie mijn nummerbehoud annuleren?

  • 20 August 2014
  • 11 reacties
  • 839 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Met vriendelijke groeten,
Brent Hendriksen
icon

Beste antwoord door Tiury 21 August 2014, 16:19

Bekijk originele reactie

11 reacties

Hoi, ik wil graag ook mijn nummerbehoud annuleren en mijn nieuwe nummer houden voor vast

Gr. Ramon
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Brent en ratogo,

Zoals jullie verzoeken, heb ik meteen de nummerbehoud afdeling jullie bundels laten activeren 🙂 De activatie is om 17:30 helemaal compleet, dus vanaf dat moment kunnen jullie gebruik maken van jullie bundels!

En dan rest mij alleen nog te zeggen: Welkom bij Simyo! 😃
Hallo Simyo,
Ik wil graag mijn nummerbehoud annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.
Hi doet moeilijk en over 4 maanden ben ik toch van ze af...:-)
Alvast bedankt.
Groetjes,Paula
Badge +6
Hoi plieni, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)

Ik zie dat je hier inmiddels al telefonisch contact over hebt gehad met een collega en het verzoek is geannuleerd en je abonnement actief is.

Vergeet je niet zelf je abonnement op te zeggen bij Hi? 🙂
Hallo, ik wil ook graag m'n nummerbehoud annuleren en m'n tijdelijk nr voor vast
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Sil007,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je 3 bestelling hebt gedaan, met 3 keer nummerbehoud. Je nummerbehoud is zelfs al goedgekeurd op een eerdere bestelling. Als je die simkaart activeert, kun je die gebruiken en heb je je eigen nummer. Wil je dat niet? Of heb je die simkaart nooit ontvangen?

Ik hoor graag van je wat je wil doen 🙂
Hoi Dries, nu breekt m'n klomp om het maar zo te zeggen....., ik kreeg elke keer heel wat anders te horen.
Die drie bestellingen is een verhaal apart om het maar zo te zeggen, maar kun je me zeggen bij welke het nr behoud is goedgekeurd?
Ik wil nl zeer zeker het oude nr gebruiken als dat mogelijk is 06573731..
Badge +6
Hoi Sil007,

We hebben zelfs je nummer al overgenomen van je vorige provider :eek:

Ik ga je een privébericht sturen met alle details zodat je z.s.m. weer bereikbaar bent op je eigen nummer! 🙂
Hallo simyo,

Vanochtend heb ik een nieuwe simkaart (prepaid) bij jullie besteld. Daarbij heb ik ook gelijk een aanvraag gedaan voor nummerbehoud. Nu realiseer ik me dat ik op mijn huidige simkaart nog beltegoed heb staan en dat dit natuurlijk niet meegenomen wordt. En het is nog behoorlijk wat dus zonde om niet op te maken! Daarom wil ik de aanvraag voor nummerbehoud voor nu graag annuleren. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Groeten,
Karen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi KarenR, welkom bij Simyo! :)

In dit geval lijkt het me heel verstandig om het nummerbehoud te annuleren 🙂 Anders ben je een dief van je eigen portemonnee! Het verzoek om je nummerbehoud aanvraag uit het systeem te halen heb ik zojuist verzonden, dus hier hoef je je geen zorgen meer over te maken.

Ik wil je er wel op wijzen dat je op een later tijdstip alsnog een aanvraag nummerbehoud kan doen via Mijn Simyo. Dit doe je via het tabblad "Mijn Instellingen & Simkaart" -> "Aanvragen nummerbehoud". Dus zodra je beltegoed op is van je vorige provider, kun je dit gewoon aanvragen! Simpel toch? 😉

Reageer