.

Beantwoord

Kunnen jullie mij een korting aanbieden?

  • 7 April 2020
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Ben net door u collega Pauline naar deze chat gestuurd met mijn vraag.

Mijn vriendin en ik, wij zijn erg te spreken over Simyo en daarom niet voor niks trouwe klanten.

Wij hebben van YouTube een hele mooie aanbieding gehad. Nu is onze vraag wat kan Simyo hierin betekenen om een trouwe klant te behouden? 
Mocht u vragen hebben dan hoor ik deze graag.

Een fijne avond en alvast bedankt voor het beantwoorden van de vraag.

 

Met vriendelijke groet,

Robert

icon

Beste antwoord door Bas 8 April 2020, 12:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi PH freak, 

Welkom op ons forum!

Heel bijzonder dat je door Pauline bent doorgestuurd naar ons forum. Nou is het zo dat je al gebruikt maakt van het beste tarief dat we je kunnen aanbieden. Het is helaas niet mogelijk om je daarbovenop ook nog eens een extra korting te kunnen geven. Hopelijk wil je toch overwegen om bij ons te blijven! Of kom je snel terug nadat je erachter bent gekomen dat het gras helaas toch niet zo groen was aan de overkant :wink:

Heb je hier nog vragen over? 

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7

Hallo @PH freak , wat merkwaardig, dat je naar deze ‘chat' (dit forum?) bent gezonden. Want sowieso, een mooie aanbieding zal Simyo niet op dit openbare platform gaan bespreken, maar zal dit altijd persoonlijk worden afgehandeld. Als er al sprake kan zijn van een persoonlijke aanbieding. Of jij zult het verkeerd moeten hebben begrepen van Pauline of Pauline is nog maar te kort werkzaam bij Simyo en heeft  jou verkeerd geïnstrueerd.

Overigens, je geeft aan dat je een mooie aanbieding hebt gehad van YouTube. Ik had er werkelijk geen besef van dat YouTube naast dat zij een platform zijn waar je video's kan plaatsen en streamen ook telefonie provider zijn..;) Ik denk dat je Youfone bedoelt. Wellicht dat de autocorrectie Youfone niet kent en deze heeft veranderd in YouTube.

Reageer