.

Beantwoord

Kunnen jullie de vriendendeal later toevoegen?

  • 3 June 2019
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Goedendag, pas geleden heb ik een tweede sim only abonnement bij Simyo afgesloten maar geen vriendendeal hiervoor aangegeven.
Daarnaast heb ik voor mijn broer ook een sim only abonnement afgesloten maar ook daarbij geen vriendendeal aangegeven.
Kan dit alsnog?
icon

Beste antwoord door Kevin 4 June 2019, 11:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi November,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je zorgt voor zoveel nieuwe Simyo nummers! Daar hoort natuurlijk een beloning bij. Jammer genoeg zie ik via het forum alleen je eigen nummer. Zou je ons een mail willen sturen met daarin je eigen telefoonnummer en de twee nieuwe telefoonnummers. Deze mag naar klantenservice@simyo.nl. We controleren deze dan even en kunnen de vergoeding alsnog toevoegen. Je mag hierbij ook aangeven dat je mij al hebt gesproken op het forum! 😀

Ga zo door en probeer de volgende keer de vriendendeal-link niet te vergeten! 😉

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
@Kevin Oeps, ik zal ook een mailtje gaan sturen naar de Klantenservice... In maart heb ik onze dochter haar aansluiting geactiveerd, maar ook voor deze aanvraag heb ik geen Vriendendeal aangegeven.

Edit: Gisteren een mailtje gezonden naar de Klantenservice en vrijwel direct een reactie gehad. En vandaag de melding ontvangen, dat de Vriendendeal op het nummer van mijn dochter en mij wordt toegepast op de volgende factuur.

Hartelijk bedankt!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi RicoK,

Fijn dat het zo snel geregeld was! Goed om te zien dat je naast OpperSimyaan op het forum ook gewoon nog zorgt voor nóg meer Simyo klanten! 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer