.

Beantwoord

Kunnen internetbundel langer geldig zijn voor kleinverbruikers?

  • 5 February 2018
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Badge
om met de deur in huis te vallen, mijn gemiddeld verbruik is max 75 min aan bellen per maand.
Mijn gemiddeld verbruik van internet(gemeten ten tijde van symiaardag kado) is max 85 mb.
De rest van mijn abo ben ik iedere maand kwijt! In feite is dat duur ondanks de kosten van 5 euro per maand.👐🏻

Is er nu voor mensen die dit verbruik realiseren een abonnement mogelijk waarbij de niet verbruikte minuten en mb's blijven behouden(zelfs bijvoorbeeld 3 maanden lang!), tegen redelijke abonnements-kosten van ± € 7.50 tot € 10.00?👍🏼

Zou toch innovatief zijn van Simyo, en leuk voor de klant?
Win/win!


Met vriendelijke groet,

Ton
icon

Beste antwoord door Asma 6 February 2018, 09:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ton,

Goed dat je contact met ons opneemt!

Klopt het dat jij je verbruik alleen voor één maand hebt gemeten? Het verbruik wilt namelijk wel eens wisselen over een langere periode. Het ene moment gebruik je Wifi namelijk meer dan het andere moment.

Helaas bieden wij geen internetbundels aan die langer geldig zijn dan een maand. Gelukkig hebben wij wel een andere optie voor klanten die weinig internet verbruiken. Je kunt namelijk ook zonder een bundel internetten. Wij brengen dan het verbruik voor € 0,15 per MB in rekening. Op basis van 85 MB kom je dan alleen wel duurder uit dan de bundelprijzen. Hierom is het aan te raden om een internetbundel aan te schaffen zodat als je meer verbruikt dan de geschatte 85 MB je geen extra kosten maakt buiten je bundel.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Badge
Jammer dat U niet snapt wat gemiddeld betekent, natuurlijk niet over één maand!

Ik begrijp uit - Uw woorden - dat Simyo niet aan abonnementen doet, voor de klein gebruiker..
De kleine man betaalt, ook bij Simyo.

Afin, het leven gaat door. Case closed!!!

Dank voor de info.

Gr. Ton
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ton,

Dat klopt! Wij hebben helaas geen abonnementen voor klein gebruikers. Sinds een jaar bieden wij alleen internetbundels vanaf 1000MB aan. Dit hebben wij bewust gedaan, omdat wij merkten dat weinig klanten behoeften hadden aan kleine internetbundels.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer