.

Beantwoord

Hoe kun je "buiten je bundel" bellen als je nog 127 minuten tegoed hebt?

  • 17 February 2017
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Hoe kun je "buiten je bundel" bellen als je nog 127 minuten tegoed hebt?!!!
icon

Beste antwoord door Caspar 17 February 2017, 14:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dat kan als je bijvoorbeeld naar het buitenland belt of naar servicenummers (0900-xxxx) va bijvoorbeeld de bank of de politie etc.
Dan is het mijn telefoontje near De Belastingdienst geweest. Dank
Dat is toch 0800-0543 en die is gratis.

Kijk anders voor de zekerheid even op je MijnSimyo > verbruik.

Je ziet dan een overzicht van dagen met staafdiagrammen. Oranje is binnen je bundel, donker is er buiten. Als je op die diagrammen klikt kun je nog meer details zien, zoals welke nummers je hoe laat hebt gebeld.
Het blijkt toch niet gratis te zijn, Ray, het is inderdaad het nummer dat je noemt.
Maar dat gesprek staat nu geregistreerd als buiten mijn bundel...

Annan
Hmmm dat mag niet. De belastingtelefoon is namelijk gratis, alle 0800 nummers trouwens. Staat er ook een bedrag achter?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Annan,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat het lijkt of jij buitenbundelkosten hebt gemaakt doordat je naar de Belastingdienst hebt gebeld. Dit nummer is echter gratis. Ik kan ook zien dat er geen kosten voor in rekening zijn gebracht. Jammer dat die weergave bij jou niet klopt.

Je hoeft echter niet bang te zijn voor buitenbundelkosten voor dat nummer. Ik zie ook helemaal geen buitenbundelkosten deze maand. Hou het maar goed in de gaten. Op je factuur zul je uiteindelijk zien dat je geen buitenbundelkosten hebt (of je moet nog over je bundel gaan in het restant van de maand).

Heb je hier nog vragen over?

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer