.

Beantwoord

Krijgen jullie nog groteren bundels?

  • 20 August 2019
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Hey allemaal,

Ik heb al een tijdje rond lopen zoeken op het forum naar de zelfde vraag. Aantal gevonden maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik gebruik simyo nu al een aantal jaren. En nu voor een lange tijd de grootse internet bundel. Ik heb gelezen dat je met een kpn provider je bundel kan verdubbelen maar ik zie dat niet zo zitten sinds ik het net naar ziggo heb vernieuwd. Ik vraag me af of er binnen de kortste tijden een groten bundel komt. Mischien 15/20 gb? Of zelfs unlimited ookal snap ik dat unlimited een grote stap is. Ik haal het steeds maar net aan het einde van de maand en daarom deze vraag. Ik vind zelf dat de prijzen tot nu toe best goed zijn vergeleken met anderen providers. En daarom vraag ik hier eerst naar voordat ik alles om ga gooien. (en er zijn nog vele anderen goeie punten) bedankt voor uw aandacht.

Gr. Robin
icon

Beste antwoord door Kevin 21 August 2019, 12:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Robindm,

Welkom op het Simyo forum!

Fijn dat je voor nu tevreden bent bij Simyo. Ik kan me goed voorstellen dat je graag een grotere internetbundel wilt. Helaas zal voorlopig de bundel van 8000 MB de grootste internetbundel blijven. Met Simyo compleet zou deze inderdaad verdubbelt worden naar 16000 MB maar daar is wel een vaste KPN tv/internet aansluiting voor nodig.

Meer dan dit is dus helaas niet mogelijk. Wat je misschien nog wel eens kunt proberen is de instellingen van je toestel na te lopen of je niet veel data kunt besparen door wat kleine aanpassingen. In deze blog geven we een hoop tips om data te besparen. Misschien heb je hiermee wat extra ruimte zodat overstappen naar een provider met meer data niet nodig is.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin

Reageer