.

Beantwoord

Krijg ik van tevoren een bericht dat ik kan verlengen?

  • 23 June 2017
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Mijn contract loopt bijna af. Krijg ik van te voren een berichtje dat ik moet verlengen?
icon

Beste antwoord door Caspar 26 June 2017, 13:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Contracten lopen standaard door, maar worden maandelijks opzegbaar. Verder blijft alles hetzelfde. Indien er nog nooit verlengt is kun je op mijn simyo soms nog een extra voordelige verlenging krijgen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mouk,

Welkom op 't forum :)

Goed dat je het even navraagt. Je krijgt bericht per e-mail wanneer je kan verlengen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je al eens verlengd hebt. Bij Simyo kan je maar één keer verlengen. Dit betekent dat je nu al gebruik kan maken van de voordeligste bundels! Kijk hier, of op je Mijn Simyo, uit welke bundels je kan kiezen.

Heb je hier nog vragen?

@Groentjuh bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge +2
Als ik het goed begrijp loopt mijn contract door onder dezelfde conditie/prijs na afloop van mijn contract, begin aug, dat al een keer verlengd is. De oude bundel (100 min/sms, 500+500Mb voor €10) die niet meer verkocht wordt bevalt mij uitstekend en is voor mij ruim voldoende. Als ik niet doe blijft het dus zo de komende jaren??
Reputatie 7
Badge +9
Je abonnement loopt inderdaad door onder dezelfde condities en voor dezelfde prijs. Als je niets doet, veranderd er niets. Je kunt overigens wel gewoon bundels blijven wijzigen, mocht je meer MBs nodig hebben.

Je abonnement wordt na het aflopen van je contract maandelijks opzegbaar. Je zit dus niet meer vast aan Simyo. Dit heeft echter geen invloed op de condities en de prijs.
Badge +2
Dank voor uw reactie. Fijn dat alles bij het oude kan blijven. Ik ben gewoon tevreden met Simyo, altijd goede dekking in binnen- en buitenland tegen een redelijke prijs.
Badge +7
Hoi Janf43

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent 🙂 Jouw contract loopt op 7 augustus af. Omdat je al een keer verlengd hebt, verandert je abonnement na deze datum in een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt dan nog steeds dezelfde bundels als die je nu hebt, blijven gebruiken. Ook tegen dezelfde prijs natuurlijk. Pas als je zelf iets wijzigt, kan er iets veranderen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Groentjuh, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer