.

Beantwoord

Krijg ik ook Simyo Compleet nu Telfort per 1 mei over is gegaan in KPN?

  • 13 May 2019
  • 3 reacties
  • 1446 Bekeken

Badge
Per 1 mei is Telfort overgegaan in KPN. Wanneer je een abonnement voor KPN Thuis had kreeg je automatisch al Simyo Compleet. Klanten van Telfort Thuis kregen dit niet. Maar krijgen abonnees van Telfort thuis nu Simyo Compleet nu Telfort over is gegaan naar KPN?

Ik zie namelijk nog geen verdubbeling van mijn bundels, maar zou het wel logisch vinden dat klanten van Telfort en XS4ALL nu ook deze optie krijgen nu we over zijn gegaan naar KPN.
icon

Beste antwoord door Lu. 14 May 2019, 11:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Chef04,

Goed dat je dit even ter sprake brengt! Er is op dit moment geen concrete informatie bekend. Wel is het zo dat je vanaf 1 mei gewoon je Telfort bundels en diensten kan blijven gebruiken, daar verandert niets aan. In principe krijgen abonnees van Telfort thuis dus geen Simyo Compleet.

De situatie kan natuurlijk veranderen. Uiteindelijk zal Telfort als merk in zijn geheel verdwijnen, daarom raad ik je aan om deze vraag bij KPN neer te leggen.

Kom je wel in aanmerking? Dan verschijnt in Mijn Simyo de activatieknop 'Activeer Mijn Simyo'.

Heb je nog vragen hierover? Stel ze gerust!

Groetjes,
Lu
Badge

Goedemiddag,

Ook ik ben benieuwd of er in 5 maanden iets veranderd is.
Sinds mei is Telfort al overgenomen door KPN maar helaas kunnen wij als Telfort klanten geen gebruik maken van Simyo compleet wat natuurlijk heel jammer is.

Ik heb deze vraag ook bij KPN neergelegd maar deze verwijzen me weer terug naar jullie of bieden mij de mogelijkheid om over te stappen naar KPN tegen een iets duurder tarief. Blijft een vreemd verhaal van deze club.

 

Groeten,

Ron

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Ron!

 

Ja, dat is natuurlijk nog allemaal even troebel. De vraag is namelijk hoe de KPN-overname zal worden. Worden de andere merken echt helemaal overgenomen en worden die klanten dan dus effectief ‘KPN klanten'? Het laatste woord is daar nog niet over uit. Ik denk dat we dat moeten afwachten - dat gaat echt afhangen van KPN en Telfort zelf!

 

Groetjes,

Jihane

Reageer