.

Beantwoord

Krijg ik dit jaar weer een nieuw verlengingsaanbod?

  • 18 April 2017
  • 9 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
vorig jaar heb ik van Simyo een mooi verlengingsaanbod gekregen. Komt dat dit jaar weer terug?
icon

Beste antwoord door Caspar 19 April 2017, 13:11

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Na je contractstermijn wordt je aansluiting steeds met een maand verlengd. Deze is dus maandelijks opzegbaar.
Je kunt wel je huidige aansluiting vergelijken met de pakketten die nu worden aangeboden. Misschien kun je deze aanpassen. Hierdoor ga je mogelijk wel weer een nieuw contract van een jaar aan.
wilde vandaag een jaarcontract afsluiten via mijn Simyo maar helaas was het ondertekenen van het contract niet mogelijk,
dus daar heb je weinig aan en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar op dat 1200 nummer..dus hoe lossen we dit op????
Ik denk dat het wat drukker is dan normaal bij de telefonische klantenservice i.v.m. afgelopen paasweekend. Simyo reageert hier ook, doorgaans binnen een werkdag.
inmiddels opgelost
Reputatie 7
@nadanie Wil je de oplossing ook met ons delen, zodat anderen hier ook iets aan kunnen hebben?
uiteindelijk toch met het 0800 nummer gebeld...kreeg een mail toegestuurd maar helaas blokkeerde die in mijn browser
en dus nog maar eens op de site geprobeerd en o wonder deze keer lukte het wel..dus het "probleem"is opgelost..alleen nu nog afwachten of 4G werkt op mijn motorola 5g plus
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jgeurts,

Leuk dat je weer zit te wachten op een aanbieding! Ik zie dat je al hebt verlengd. Helaas kan je daarna niet meer verlengen om zo nog een betere aanbieding te krijgen. Jij kan kiezen uit deze bundels. Heb je hier nog vragen over?

@nadanie

Mooi dat het is opgelost! Het aanbod kan verschillen per klant. Het ligt er namelijk aan in welke fase van het contract je zit. Je kan daarom altijd het beste even kijken op je Mijn Simyo, maar goed dat je even hebt gebeld en dat mijn collega het je heeft uitgelegd en je geholpen heeft. Is het verder al gelukt met 4G? En heb je nog andere vragen voor mij?

@Ray en RicoK bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Hartelijk dank Casper
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jgeurts,

Namens Caspar: heel graag gedaan 😃 Trek je aan de bel als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer