.

Beantwoord

Krijg ik de extra MB's elke maand?


Badge
  • Beginner
  • 4 reacties
Ik heb als vaste klant mijn contract met een jaar verlengd en krijg nu elke maand extra mb's en niet eenmalig per contractjaar. Kan Simyo dit bevestigen?
icon

Beste antwoord door Ray 11 April 2016, 11:28

Bekijk originele reactie

11 reacties

Ik ben net als jou klant en kan het ook bevestigen, maak er zelf gebruik van. Nu 500+250 MB gratis, per 1 mei 500 + 500MB gratis.. Elke maand..
Badge
Eerst zien dan geloven. het staat namelijk nergens echt duidelijk omschreven, zelfs niet in het per mail toegestuurde nieuwe contract. Daarom vraag ik bevestiging van Simyo. Het lijkt op een instinkertje!
Je kan altijd op Simyo wachten, dat is jouw goed recht. Maar ik zit hier geen onzin te verkopen. :8
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JHW,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat de voorwaarden van dit aanbod niet meteen duidelijk waren.

Bij deze de bevestiging van een Simyo medewerker 😃 Je krijgt de extra MB's elke maand!

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt voor je antwoord!
Badge
Geen vragen meer hoor, bedankt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JHW,

Bedankt dat je laat weten dat alles duidelijk is 🙂. Mocht je toch nog vragen krijgen voor Simyo, zien we je natuurlijk graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +7
"GEWOON SLIM"
Na heel heel erg lang nadenken, mijn contract bij jullie verlengt. Heel lang.....waarom? Nou, omdat mijn internetprovider (Ik zal hem maar Belfort noemen naar de beroemde toren in Gent, dan weet je precies wie ik bedoel) ook een mooi aanbod had. Het zgn combi voordeel. De gratis aanbiedingen voor de tv gebruiken we toch niet, en gratis antivirus hoeft ook niet, daar ik Kaspersky gebruik en weet wat ik daaraan heb. Voor hetzelfde geld zoveel mb data en heel veel beluren is ook niet aan ons besteedt, je houdt veel te veel over na een maand dus eigenlijk zonde van het geld. Met dit nieuwe contract ben ik toch 5 euro p.mnd goedkoper uit en straks Renosterin ook. Zelf denk ik "Gewoon slim".
Reputatie 4
Badge +7
Hmm.....verkeerde topic.....sorry.
Reputatie 6
Badge +10
Hey Ronoster,

Hartverwarmend om te lezen dat we nog een jaar extra van je mogen genieten! Mocht je deze post liever ergens anders hebben, kan ik die best voor je verplaatsen. Laat je me weten naar welk topic dit is?

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Tiury, wat mij betreft mag het hier blijven staan als je daar geen bezwaar tegen hebt, in een sneltreinvaart heb ik blijkbaar even wat over m'n puntige neus gezien, en dacht dat dit het verkeerde topic was. Verder hier in Kampen alles ok,
Reputatie 6
Badge +10
Natuurlijk heb ik daar geen bezwaar tegen 🙂. Met zo'n knoeperd van een hoorn snap ik dat het allemaal wat lastiger is achter een 2D scherm. Fijn dat het goed gaat in Kampen 🙂. De Photoshop motor draait ook weer op volle toeren zag ik 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer