.

Beantwoord

Kreeg mail over nieuwe tarieven en trouwe bellers

  • 14 October 2015
  • 12 reacties
  • 602 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties
Wil wel een jaar verlengen met de nieuwe tarieven dat zou kunnen vanaf 13 oktober
Maar zie nergens de link verlengen trouwe bellers
Druk ik op jaar verlengen staat er kan nog niet
Hoe zit dit eigenlijk
icon

Beste antwoord door Ernst 15 October 2015, 13:32

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ook ik wil graag weten hoe ik voor 1 jaar kan verlengen voor trouwe bellers. Op mijnsimyo staat dat nog niet mogelijk is om te verlengen.
Badge
Ja snap het ook niet Waarom krijg je de mail dan eigenlijk
helaas, ook ik krijg geen mogelijkheid om trouwe klant aan te vinken oid.
Misschien nog niet verwerkt op de site?
Zelfde hier... Waar zit die link 'Nog een jaar' ??
helaas, bij mij ook geen button om door te gaan naar de aanbieding...een gemiste kans simyo!!
Extra vraag: Gelden de extra's MB's het gehele jaar?? of tot je de bundels weer wijzigt.
Bij mij ook geen knop 'nog een jaar extra verlengen' ..... komt hij nog?
weet alleen van de knop omdat ik in een ander forumgesprek een screenshot voorbij zag komen en toen realiseerde dat ik die niet had...
Schandalig, een prijsverhoging van maar liefs 25 procent. Van 4 euro, naar 5 euro.
Als ik een verhaal drie of vier keer moet lezen voordat ik begrijp wat men bedoeld dan begin ik te twijfelen over d goede bedoelingen. Ik begrijp eruit dat ik niets hoef te doen en dan behoud ik het oude tarief. Als ik een nieuw tarief wil krijg ik 25 procent tariefsverhoging voor bellen. 25 procent is wel veel.
Reputatie 5
Badge +11
Goedemiddag jwbed en de rest,

Zojuist heb ik dit topic geopend met daarin een uitgebreide uitleg en antwoorden op veel vragen over de nieuwe tarieven en bundels.
Hopelijk vind je daar een antwoord op je vraag. Mocht dat niet het geval zijn, dan lezen we dat daar graag terug.

Ps: Dit topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen.
Ps2: Infuus12, MVOS, Landlady, Mel-anie2, jtes, GwenJF, 1658Sjaak, suzannedx: welkom op ons forum 😃
Badge
Nu eindelijk die nieuw tarief waarin 250 mb gratis 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jwbed,

Fijn dat het gelukt is! Veel plezier met je extra MB's.

Groetjes,
Sean

Reageer