.

Beantwoord

KPN wereldwijd WiFi zoals thuis, moet ik hiervoor mijn Simyo aansluiting opzeggen?

  • 7 August 2014
  • 4 reacties
  • 1581 Bekeken

Wij zijn klant van KPN voor televisie, vaste telefoon en internet, maar voor onze mobieltjes hebben wij een abonnement bij Simyo.
KNP biedt ons een gratis product aan: Wereldwijd WiFi zoals thuis.
Hiervan kunnen wij gebruik maken voor onze laptop en tablet, maar geldt dit ook voor onze mobieltjes.
Wij maken immers gebruik van het KPN netwerk.
icon

Beste antwoord door Daxy 7 August 2014, 10:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Beste Jos en Loes,

Ten eerste hartelijk welkom op het Simyo Forum!

Wereldwijd WiFi zoals thuis is een gratis dienst van KPN omdat jullie Wifi een klein beetje delen met andere (aldus KPN 🙂 ).
Voor zover ik het kan zien heb je hier geen KPN mobiel aansluiting voor nodig. Je zou een account moeten kunnen aanmaken, een App op de telefoon zetten en kunnen inloggen op elk Fon netwerk in de wereld.

Hier staat meer informatie over deze dienst, inclusief een link naar de registratie pagina:
http://www.kpn.com/prive/internet/internet-voor-thuis/service/kpn-wifi.htm

Registreren kan alleen als je een bevestiging van KPN ontvangen hebt trouwens.

Zou je me kunnen laten weten of het lukt om een account aan te maken?
Succes!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Josenloes,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik ben zelf niet bekend met de producten van KPN, maar Daxy zo te zien wel. Als je er niet uit komt dan raad ik je aan om contact op te nemen met KPN. We vinden het natuurlijk wel erg jammer als je door deze actie van KPN ons zou verlaten. Ik hoop daarom wel dat je besluit om je mobiele aansluiting bij ons te houden :)

Laat je ons weten wat je besluit om te doen?
Wij zijn klant van KPN voor televisie, vaste telefoon en internet, maar voor onze mobieltjes hebben wij een abonnement bij Simyo.
KNP biedt ons een gratis product aan: Wereldwijd WiFi zoals thuis.
Hiervan kunnen wij gebruik maken voor onze laptop en tablet, maar geldt dit ook voor onze mobieltjes.
Wij maken immers gebruik van het KPN netwerk.

Beste Daxy en Dries,

So far, so good.

Ik heb met onze laptop een account aangemaakt met gebruikersnaam en wachtwoord.
Vervolgens de KPN WiFi app (android) geinstalleerd op mijn Samsung mobieltje met abonnement bij Simyo.
Daarbij werd wel om de gebruikersnaam en het wachtwoord gevraagd.
Ik hoop nu gebruik te kunnen maken van Fon hotspots.
Mocht dat niet lukken, dan meld ik dat.

Gr Jos
Reputatie 5
Badge +11
We zijn benieuwd, Josenloes! Houd ons op de hoogte!

Reageer