.

Beantwoord

kosten buiten bundel ?

  • 19 October 2013
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo,

Ik heb een simyo 100 met 200mb, in augustus heb ik volgens de website 93 minuten verbruikt, 2 smsjes, 118 mb en
geen service nummers gebeld. Maar toch wordt er 3.34 euro buiten bundel berekend. Enig idee hoe dit kan ?
(dit was niet mijn eerste maand van abonement) De nummers waar extra kosten voor worden gerekend zijn nummers
die al eerder in de maand gebeld waren en van de bundel afgingen. Als dit door afrondingen komt, waarom wordt dat dan niet in het overzicht ook als afgerond berekend ?
icon

Beste antwoord door Alex 21 October 2013, 15:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Artvark,

Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt. We kunnen dit nog niet zo in het grafiekenoverzicht tonen. We hebben daarom bovenaan een infobalkje geplaatst.

Je hebt in de maand augustus inderdaad meer dan 100 bel/sms minuten verbruikt. Je hebt in de maand augustus bijna 11 bel/sms minuten extra verbruikt.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Bedankt, ik had al zo'n vermoeden, en het infobalkje maakt het idd duidelijker.. (ook die voor de eerste maand facturatie waar veel mensen over vragen)
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling. Mocht nog suggesties hebben zodat het wellicht nog iets duidelijker wordt voor klanten, verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer