Hallo,
Ik heb voor diverse vragen meerder keren contact op genomen met de (kosteloze) klantenservice van Simyo.
Tot mijn verbazing zie ik dat ik een deel van mijn bundel kwijt ben door te bellen naar de klantenservice
hoe kan het zijn dat een gratis nummer 1200 toch minuten verbruikt????
Alvast bedankt
+3
Raar, ik heb ook eens naar 1200 gebeld. het gesprek stond wel op het vebruik overzicht maar de minuten zijn niet algehaald van het verbruik.
Maw het totaal aantal minuten gebeld afgerond 53 waarvan 7 voor 1200. Het overgebleven tegoed was verminderd met 46 ipv 53 en zijn dus niet van de bundel afgegaan.
Maw het totaal aantal minuten gebeld afgerond 53 waarvan 7 voor 1200. Het overgebleven tegoed was verminderd met 46 ipv 53 en zijn dus niet van de bundel afgegaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.