.

Beantwoord

Kosten abbonement komen niet overeen met website / vreemde kosten

  • 25 July 2013
  • 7 reacties
  • 476 Bekeken

Hallo,

Ik snap het even niet meer. Zie onderstaand plaatje:
[img]http://tiny-img.com/image.php?di=XH1N[/img]

Ik heb nu 1024MB. ALs ik dit "verhoog" naar 1000MB kost het me 5 euro extra? Ik wil erg graag de 1500MB, maar dan zou ik dit wel graag voor +2,50 EUR extra willen van mijn oorspronkelijke bedrag.
icon

Beste antwoord door Alex 26 July 2013, 09:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Boudemaniak,

Op dit moment maak je gebruik van bundels welke alweer een tijd geleden werden aangeboden. Toen was 1gb nog € 9,95. Jij zou nu wel 1500 mb kunnen nemen voor € 12,50. Dit kan dan wel alleen i.c.m. een jaarabonnement. Als je de maandelijks opzegbare variant wilt behouden is het helaas alleen mogelijk om 1500 mb voor € 17,50 te nemen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Hallo,

Hier is inderdaad mijn vraag mee beantwoord.  Wel erg jammer dat dit zo duur is.
Badge +6
Hallo,

Hier is inderdaad mijn vraag mee beantwoord.  Wel erg jammer dat dit zo duur is.


Hoi Boudemaniak,

Het is voordeliger om een jaar abonnement te nemen dan een maandelijks opzegbaar abonnement. Wanneer je een jaar abonnement neemt heb je kan je ook als bij het maandelijks opzegbaar abonnement je bundels per maand verhogen of verlagen.
Hallo, wanneer is er uitzicht op dat je niet meer je ONVERBRUIKT te goed kwijt bent???
Eigenlijk belachelijk voor woorden..je neemt abonnement, betaalt er maandelijks voor en bij niet opmaken van bundel,
ben je het tegoed toch kwijt??? Erg vreemd, dan zou je in mijn ogen, geld retour moeten ontvangen! :p

Ik ga dit toch eens voorleggen bij Radar, misschien kunnen zij er iets mee??

En waarom ontvang je pas bij verbruik van 75% van de bundel een waarschuwing???
Waarom niet al bij 50?? 

Binnenkort eens kijken of het bij Simpel, Hollandse Nieuwe ook zo gaat...anders ga ik overstappen! 

En tip voor iedereen!!!
Maak je gebruik van WIFI...  zet dan internet uit op je pc en niet ervan uitgaan dat WIFI aanstaat!!! 
Al een discussie over gehad met medewerker van Simyo, helaas trek jij aan het kortste eind! 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Limbo,

Bij Simyo is dit inderdaad niet mogelijk. Het staat voorlopig niet op de planning om een dergelijk abonnement aan te bieden. Iedere grote provider (lees: KPN, Vodafone en T-mobile) is verplicht een abonnement binnen zijn merk aan te bieden waarbij dit mogelijk is. Dit is wettelijk zo bepaald.

Je punt over internetten via wifi is een goed punt. In dit topic kun je deze informatie ook vinden. Ik heb er onlangs screenshots in geplaatst zodat het ook visueel duidelijk is.

Heb je wat aan dat topic gehad?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex, bedankt voor je snelle reactie!
Maar Simyo valt toch ook onder KPN provider??? 


Welkom op het forum Limbo,

Bij Simyo is dit inderdaad niet mogelijk. Het staat voorlopig niet op de planning om een dergelijk abonnement aan te bieden. Iedere grote provider (lees: KPN, Vodafone en T-mobile) is verplicht een abonnement binnen zijn merk aan te bieden waarbij dit mogelijk is. Dit is wettelijk zo bepaald.

Je punt over internetten via wifi is een goed punt. In dit topic kun je deze informatie ook vinden. Ik heb er onlangs screenshots in geplaatst zodat het ook visueel duidelijk is.

Heb je wat aan dat topic gehad?

Groetjes,

Alex
Badge +6
Hallo Alex, bedankt voor je snelle reactie!
Maar Simyo valt toch ook onder KPN provider??? 


Hoi Limbo,

Simyo is een dochteronderneming van de KPN. KPN en Simyo bieden verschillende abonnementen aan.
Doordat Siymo onder het merk KPN valt en KPN abonnementen aanbiedt waarbij je minuten/mb's mee kan nemen naar de volgende maand hoeft Simyo dit niet aan te bieden.

Reageer