.

Beantwoord

Korting op het abonnement

  • 10 December 2011
  • 16 reacties
  • 2082 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb nu korting op mijn abonnement.
Deze heeft een looptijd van 12 maanden. Hoe zit het als ik mijn abonnement verander bij jullie? ( Verhoog / verlaag )
Krijg ik het nieuwe abonnement dan weer voor 12 maanden met korting of alleen nog de resterende maanden?

Met vriendelijke groet,
Wenneke
icon

Beste antwoord door Kim1 10 December 2011, 20:42

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge +2
Hi bekker,

Dit is inderdaad een mogelijkheid om opnieuw aanspraak op te maken op 12 maanden korting.

Groetjes,

Arie
Badge
@ Een moderator....

Klop het wat Egiiesbiel vermeld? Waarom krijgen vaste klanten niet gewoon standaard korting, dat zou toch voordeliger zijn dan die hele administratie die jullie dan moeten doen om 1 nummer steeds om te zetten....
Badge
Hoi,
Eerst abo omzetten naar simyo prepaid = €2,50, daarna nieuw abo met nummerbehoud.
Totale kosten €2,50, bespraing per 12 maanden = €36,00
Een beetje omslachtig maar zou moeten werken.
Reputatie 5
Badge +10
Stel dat je contract is ingegaan op 12/5/11. Dan heb je tot 12/5/12 recht op de bundelkorting. Als je bijvoorbeeld in november de bundel wijzigt, dan heb je nog steeds recht op korting. De korting blijft dan tot 12/5/12 geldig.
Badge
Hallo Alex,

Van je eerste contract op van het nieuwe contract?

Groetjes,

Wichard
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wichard en bekker,

Wanneer je je bundel wijzigt naar een hogere of lagere bundel, behoud je nog steeds de bundel korting. Voorbeeld: stel dat je op dit moment een Simyo geregeld aansluiting hebt (kortingsprijs 6,99) en je wijzigt deze naar een Simyo veel bundel, is de Simyo veel kortingsprijs van toepassing. Je betaalt dan 15,99 ipv 19,99. De kortingsprijs wordt dan weldegelijk toegepast. De kortingsprijs blijft 12 maanden geldig vanaf de startdatum van je contract.

Groetjes,

Alex
Badge
Hey ja Arie dat is dan mooi!
Ik heb dus net mijn abonnements vorm 2 keer veranderd! Dus nu heb ik voor niets extra betaald voor mijn abonnement, want ik ga dus altijd meer betalen nu!
Dus dat is extra 8 euro deze maand en dan nog eens 3 euro extra per maand!
Dit vind ik wel echt schandalig! Zeker omdat ik het eerst gevraagd heb! Zorg dan dat jullie het goed vermelden ook als je wil verstappen. Deze wijze is nl zeer misleidend.
Lekker dan vaste klanten wegjagen.
Hopenlijk kunnen jullie een passend bod doen want anders ga ik net als mijn voorganger op zoek naar een ander alternatief.
Met vriendelijke groet,
Wendy Timmermans
Badge
Bovenstaande uitleg van moderator Kim klopt dan niet als ik het goed begrijp? Hopelijk heeft Simyo nog tijdig een mooi alternatief want ben anders genoodzaakt over te stappen omdat blijven bij Simyo met 2 abonnementen mij gewoonweg 6 euro's per maand meer gaat kosten!

Groetjes Wichard
Badge +2
Hi wichard,

De korting loopt 12 maanden vanaf het moment dat je het abonnement activeert. Als je tussentijds de bundel wijzigt zal de kortingsperiode dus niet worden verlengd. Er wordt momenteel over nagedacht hoe we de klanten een mooi alternatief kunnen bieden. Echter is nog niet bekend wanneer en op welke manier dit zal gebeuren.

Groetjes,

Arie
Badge
klopt het dan dat als ik mijn simyo geregeld overzet naar Simyo weinig ik geen extra kosten heb en weer 12 maanden nieuwe maanden gebruik kan maken van deze actie? Als dit nl zo is is dit een omslachtige manier om alsnog je contract te vernieuwen want zou ik in theorie na een maand alweer naar Simyo geregeld over kunnen stappen en vervolgens een wedrom een jaar gebruik maken van het dan geldende actietarief.

PS: zou het niet beter zijn dat Simyo hier eens niet beter over na dacht en trouwe klanten een mooi alternatief bied?

Badge
Thanks Kim!
Badge +4
Als de nieuwe actie ook voor 12 maanden is, dan maak je indien je niks veranderd de komende 12 maanden gebruik van de nieuwe actie.
Badge
Als je nu je bundel gaat wijzigen dan ga je gebruik maken van de actie die op dat moment geldt.
Je vorige actie komt dus te vervallen.


Maar geld die dan nog 12 maanden?
Badge +4
Als je nu je bundel gaat wijzigen dan ga je gebruik maken van de actie die op dat moment geldt.
Je vorige actie komt dus te vervallen.
Badge
Ik denk dat je hele korting dan vervalt. Weet ik echter niet zeker.

Tja hoe zit het dan als je dan zoals nu weer een actie hebt met meer minuten voor hetzelfde bedrag....?
Reputatie 3
Badge +5
Ik denk dat je hele korting dan vervalt. Weet ik echter niet zeker.

Reageer