.

Beantwoord

korting bij nieuw jaarcontract

  • 20 October 2013
  • 23 reacties
  • 1368 Bekeken

Badge
Hallo, ik wil mijn jaarcontract weer verlengen voor 1 jaar. Ik betaal nu voor 250 min/sms 5,99. Ik lees dat Simyo trouwe klanten 1 euro korting geeft bij het verlengen.
Hoe maak ik daar gebruik van? En hoe verleng ik mijn huidige contract?
Gr. J
icon

Beste antwoord door Ernst 22 October 2013, 12:22

Bekijk originele reactie

23 reacties

Hallo, ik wil mijn jaarcontract weer verlengen voor 1 jaar. Ik betaal nu voor 250 min/sms 5,99. Ik lees dat Simyo trouwe klanten 1 euro korting geeft bij het verlengen.
Hoe maak ik daar gebruik van? En hoe verleng ik mijn huidige contract?
Gr. J


Dit is een interessante vraag. Ik heb eem email ontvangen van Simyo dat ik mijn contract kan verlengen, en dan 1 euro p/m korting kan krijgen. Wanneer ik echter op de link klik zie ik nergens deze mogelijkheid verschijnen. Best Simyo's, kunnen jullie dat zo snel mogelijk verhelpen?
Reputatie 7
Badge +9
Uhm....door op de blauwe knop 'Mijn abonnement wijzigen' te klikken in je Mijn Simyo tabblad overzicht
[quote]Uhm....door op de blauwe knop 'Mijn abonnement wijzigen' te klikken in je Mijn Simyo tabblad overzicht
[/QUOTE

Dat lijkt een hele slimme en voor de hand liggende opmerking, maar zo simpel is dat helaas niet. Ik wil namelijk helemaal niet mijn abbonnement wijzigen, maar verlengen met korting. Zolang je geen wijziging aanklikt, blijft het knopje lichtblauw, en wordt het niet donkerblauw,

Dus Simyo, maak een actie makkelijk bedienbaar voor domme mensen zoals ik voordat je de mailing verstuurt. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken......
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Schoonderbeek,

Ik heb even in je gegevens gekeken, maar de reden dat je niet voor een jaar kunt verlengen, is dat je geen jaarcontract hebt. Je bent al wel een paar jaar klant (bedankt voor het vertrouwen in Simyo!) maar hebt vanaf het begin een maandelijks opzegbaar abonnement.

Jij kunt dus enkel kiezen voor de prijsstelling die nu vermeld wordt bij 'mijn abonnement aanpassen'. Maar wel voor een jaar, natuurlijk 😉
Reputatie 5
Badge +11
[QUOTE=HAL;51315][quote]Uhm....door op de blauwe knop 'Mijn abonnement wijzigen' te klikken in je Mijn Simyo tabblad overzicht
[/QUOTE

Dat lijkt een hele slimme en voor de hand liggende opmerking, maar zo simpel is dat helaas niet. Ik wil namelijk helemaal niet mijn abbonnement wijzigen, maar verlengen met korting. Zolang je geen wijziging aanklikt, blijft het knopje lichtblauw, en wordt het niet donkerblauw,

Dus Simyo, maak een actie makkelijk bedienbaar voor domme mensen zoals ik voordat je de mailing verstuurt. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken......[/quote]

Hoi HAL, welkom op het Simyo forum :)

Uit je vraag begrijp ik dat het je niet lukt om nogmaals voor een jaar te verlengen. Dit zou natuurlijk wel gewoon moeten kunnen.
Dat het je niet lukt, betekent niet dat je dom bent. Noem jezelf alsjeblieft ook niet dom. Heb zelfvertrouwen, je komt er wel.

Er kan natuurlijk een foutje op jouw Mijn Simyo staan. Als dat zo is, gaan we dat fixen, en als dat niet lukt vinden we wel een andere oplossing die toereikend is.

Ik wil graag het volgende van je weten: Wanneer je ingelogd bent op Mijn Simyo, dan kun je naar beneden scrollen naar 'mijn abonnement aanpassen'.
Staat daar, rechts van het kopje 'Jaar of maand', 'Nog een jaar?'

Als dat daar staat, moet je daar op klikken om weer een jaarcontract met korting af te sluiten.

Als dat daar niet staat dan wil ik dat graag van je weten, dan proberen we uit te vinden waarom dat daar niet staat.
Reputatie 7
Badge +9
Laat even horen of het gelukt is.
Ik heb ook zo'n bericht ontvangen en zie de tekst 'Nog een jaar?' niet.
Ik kan ook niet verlengen met korting
Hoe nu verder
Reputatie 3
Badge +9
Die tekst staat in Mijn Simyo, en dan in het ovaalte net onder "mijn abonnement aanpassen".
Hoi, Ik wil ook graag verlengen en eurootje korting krijgen, heb jaarcontract, maar ook bij mij staat geen button verlengen met korting oid. kunnen jullie ff checken/fixen?
Misschien heb ik een speciale bril nodig maar onder "mijn abonnement wijzigen", waarop ik overigens niet kan klikken zie ik enkel de tekst  "abonnement niet wijzigen" en daar kan ik wel op klikken. Het gaat waarschijnlijk helpen als er printscreen voorbeelden worden geplaatst. Hoe dan ook zie ik de genoemde button niet.
Ook ik kan helaas niet op de button verlengen kiezen met deze actie. Wil er uiteraard wel graag gebruik van maken!
Kunnen jullie dit oplossen?

Mvg

Sandra
Reputatie 5
Badge +11
Ik kan ook niet verlengen met korting
Hoe nu verder


Hi kremers,

In dit topic heb ik je vraag al beantwoord 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb ook zo'n bericht ontvangen en zie de tekst 'Nog een jaar?' niet.

Hi Erwin_1975,

Je zou het wel moeten kunnen zien, dus ik heb het uitgezet bij onze IT'ers.

Zodra ik meer weet, hou ik je op de hoogte!

Je zou de button trouwens moeten zien onder 'mijn abonnement aanpassen' en niet 'mijn abonnement wijzigen'. Dat is namelijk de button om je wijziging te bevestigen.
Je zult dus eerst moeten wijzigen naar 200, 300, 500 of 700 minuten/SMS.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi, Ik wil ook graag verlengen en eurootje korting krijgen, heb jaarcontract, maar ook bij mij staat geen button verlengen met korting oid. kunnen jullie ff checken/fixen?

Hoi Chantall, welkom op het Simyo forum :)

Je zit vandaag exact 3 maanden voor het einde van je jaarcontract. Morgen zou je het moeten kunnen zien 😉
Reputatie 5
Badge +11
Om het allemaal iets duidelijker te maken: zie hier de button:
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik kan helaas niet op de button verlengen kiezen met deze actie. Wil er uiteraard wel graag gebruik van maken!
Kunnen jullie dit oplossen?

Mvg

Sandra


Hi Sandra 1971, welkom op het forum!

Ik heb net een afbeelding in dit topic geplaatst van de betreffende button. Kun je 'm nu vinden?
Hoi Ernst,

Ik had m al gevonden, alleen ik kan m niet aanklikken, alleen de button vergelijk doet het!


Groetjes,


Sandra
Nou het is helder hoor. Mijn abo is 15,50 en als ik op Nog een jaar klik en dan op mijn abonnement wijzigen klik dan blijft deze op 15,50 hangen en is het dus geen 14,50. En aangezien ik (ligt niet aan Simyo) slechte ervaringen heb met achteraf dingen corrigeren twijl ik als klant iets al akkoord heb bevonden, wil ik dit voor zijn. Kortom wanneer wordt die 15,50 14,50?
Badge +8
Nou het is helder hoor. Mijn abo is 15,50 en als ik op Nog een jaar klik en dan op mijn abonnement wijzigen klik dan blijft deze op 15,50 hangen en is het dus geen 14,50. En aangezien ik (ligt niet aan Simyo) slechte ervaringen heb met achteraf dingen corrigeren twijl ik als klant iets al akkoord heb bevonden, wil ik dit voor zijn. Kortom wanneer wordt die 15,50 14,50?

Hoi Erwin_1975,

De korting van €1 geldt voor een aantal bundels. Niet voor de Simyo 100 bundel. Als je die probeert te verlengen, dan klopt het dat je prijs niet verandert. Ook bij de Simyo XXL bundel verandert de prijs niet.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Ernst,

Ik had m al gevonden, alleen ik kan m niet aanklikken, alleen de button vergelijk doet het!


Groetjes,


Sandra


Hoi Sandra1971,

Als het rondje oranje is, is het al aangeklikt. 🙂 Dan moet je gewoon de bundels kiezen die je wilt en de wijziging bevestigen.

Groetjes, Charlene
Nou het is helder hoor. Mijn abo is 15,50 en als ik op Nog een jaar klik en dan op mijn abonnement wijzigen klik dan blijft deze op 15,50 hangen en is het dus geen 14,50. En aangezien ik (ligt niet aan Simyo) slechte ervaringen heb met achteraf dingen corrigeren twijl ik als klant iets al akkoord heb bevonden, wil ik dit voor zijn. Kortom wanneer wordt die 15,50 14,50?

Hoi Erwin_1975,

De korting van €1 geldt voor een aantal bundels. Niet voor de Simyo 100 bundel. Als je die probeert te verlengen, dan klopt het dat je prijs niet verandert. Ook bij de Simyo XXL bundel verandert de prijs niet.

Groetjes,
Charlene


Wat een misleidende mail is het dan. Volgende keer die voorwaarde in de mail zetten. Scheelt weer gedoe en nodige inspanning.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Erwin_1975,

Ik snap je punt. Kan me voorstellen dat de tekst niet helemaal duidelijk over komt. Dit is inmiddels doorgegeven. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer