.

Beantwoord

Komen er nog grotere internet bundels?

  • 10 September 2014
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik werk sinds enige tijd bij defensie en ben binnenslaper op een kazerne. Ik game graag in mijn vrije tijd en het liefst online. Maar het trage wifi hier in het slaap gebouw maakt dat niet mogelijk. Gelukkig kan ik via 4g een hotspot maken van mijn mobiel en zo goed aan mijn gamebehoefte toekomen. Zoals verwacht gebruikt dit redelijk wat MB/s dus darom heb ik de grootste bundel genomen die er beschikbaar is (2.5gig). Helaas ben ik bang dat dit genoeg ik om elke avond een van een paar uurtjes online gamen te genieten. En zou daarom graag een hogere internetbundel willen aanschaffen. jammer genoeg is 2.5gig al het hoogste beschikbaar!

Dus mijn vraag is: Komen er in de toekomst nog grotere bundels beschikbaar? En zoja, waneer dan?

Met vriendelijke groet, Veen.
icon

Beste antwoord door Tiury 12 September 2014, 09:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Shaf, welkom op het Simyo forum 🙂 Ik heb je topic verplaatst naar het "abonnement" subforum, zodat andere forumleden met dezelfde vraag gemakkelijker hun antwoord kunnen vinden.

Dat je op kazerne nog graag eventjes wil gamen 's avonds, is te begrijpen 🙂 Ik zou graag willen dat ik je een datum kon geven, maar op dit moment zijn er helaas nog geen plannen om grotere internetbundels aan te bieden.

Omdat ik denk dat je niet de enige bent met deze wens en ik zelf ook meer nodig zou hebben dan 2500 MB, heb ik je vraag geplakt op onze "Wall of change". Maar voorlopig vrees ik dat er nog geen verandering in zit.

Heel veel succes bij Defensie en ik hoop dat je toch nog met plezier kunt gamen 🙂

Reageer