.

Beantwoord

Komen er goedkopere bundels?

  • 21 August 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Badge
Ik ben eigenlijk benieuwd of Symyo op korte termijn de bundels en de tarieven nog gaat aanpassen?
Ik heb nu 300 min/sms en 1000 mb voor € 11.-
Mijn dochter kreeg een leuk aanbod om haar bundel bij Youfone aan te passen.
Na aanleiding daarvan ben ik is gaan kijken en daar zit toch wel een behoorlijk verschil in.

Als ik nu overstap dan ben ik voor 275 min/sms en 2500 mb met 4G ook € 11.- kwijt.
Op zich bevalt Simyo prima maar dit zijn toch wel heel grote verschillen.

Frans
icon

Beste antwoord door Jihane 22 August 2017, 12:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frans,

Ik snap dat je dat aanbod van Youfone dan toch aantrekkelijk vindt. Op korte termijn zijn we niet van plan om grote bundelaanpassingen te doen. Sorry!

Maar ik kan wel iets anders voor je doen! Ik ga 1000 MB's toevoegen aan je aansluiting als cadeautje op 1 september 😉 Ik zou het meteen gedaan hebben, maar je hebt deze maand al 1000 MB's extra. Op 1 september kun je dit MB-cadeautje uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en het cadeau dan digitaal te activeren. Ze zijn dan geldig t/m 30 september.



Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Ik heb ook een heel interessant aanbod van youfone via een overstapservice. Verschil zit in de internetbundel die 2,5 Gb heeft i.p.v. 1 Gb. Zit zeer te twijfelen. Heb ook geen verlengingsaanbod van Simyo nu mijn jaarabonnement is afgelopen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kuripot,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je eraan denkt om over te stappen! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je al eens verlengd hebt. Bij ons kun je maar één keer verlengen, en daarna kun je voor altijd gebruik maken van de voordelige verlengbundels. Goedkoper dan dat gaan die bundels nu geven niet worden, sorry! Wel kan ik je 1000 MB's geven voor deze maand 🙂 Je kunt de MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo en daar het cadeautje digitaal uit te pakken.

Ik hoop dat je besluit te blijven!

Groetjes,
Jihane

Reageer