.

Beantwoord

Kom ik in aanmerking voor de dubbele bundels van Simyo Compleet?

  • 27 February 2021
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Ik las net een hele leuke aanbieding... Als we namelijk kpn hebben dan krijg ik extra gigjes... Maar ik kan dat nergens aanpassen 🤷‍♀️ Mvg Danielle 

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 February 2021, 19:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Stond er geen vraag: "Heb je thuis KPN of Telfort Vast Internet?". Daarmee zet je die actie aan of uit. Op jouw screenshot zie ik 15GB doorgestreept en vervangen met 30GB, dus staat het goed/staat de aanbieding aan als je inderdaad vast internet van KPN of Telfort hebt.

Nou groentje 

Ik heb al een simonly en dit is wat me vrouwtje had gedaan om te kijken... Dus nee ik heb dat helaas niet voor dat geld 🤔

Reputatie 7
Badge +9

Nou groentje 

Ik heb al een simonly en dit is wat me vrouwtje had gedaan om te kijken... Dus nee ik heb dat helaas niet voor dat geld 🤔

Oh, het gaat over een bestaande aansluiting. Hoe je het daarvoor regelt kun je hier lezen. Kortweg controleer of je adresgegevens echt hetzelfde zijn op de punten, komma's, hoofdletters en spaties nauwkeurig. En dan krijg je op mijn Simyo vanzelf de optie! Mocht dat al zo zijn, geeft dat aan en dan zal een moderator er zo snel mogelijk (uiterlijk maandag) voor je induiken!

Het kan ook nog dat je KPN niet toestaat om gegevens te delen met Simyo. In dat geval werkt Simyo Compleet ook niet, want dan deel KPN niet met Simyo of je vaste internet van KPN/Telfort hebt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Schrander/Daniëlle,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Het is begrijpelijk dat je wilt weten hoe je de Simyo Compleet bundel verdubbelaar kunt activeren, dat zijn namelijk een boel MB's! Ik heb daarom voor het gemak direct jouw aansluiting erbij gepakt en zie dat je op dit moment nog niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Ik heb het vermoeden dat het aan de toevoeging van jullie huisnummer ligt (wij vergelijken de adresgegevens met KPN) en dat deze toevoeging misschien door KPN anders is genoteerd. Dat kan zoals Groentjuh al aangeeft liggen aan slechts een spatie. 

Daarom is nu mijn vraag: kun je bij jouw Mijn KPN account controleren hoe jouw adres daar genoteerd staat (en vooral de toevoeging) en dit in een privébericht naar mij opsturen? Dan kan ik voor je controleren of dit ook zo op jouw aansluiting staat en eventueel de gegevens aanpassen mocht dit nodig zijn. 

 

Bedankt Groentjuh voor de nuttige tips! 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer