.

Beantwoord

keuze bundels steeds beperkter, waarom?

  • 5 July 2020
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Badge +1

Jammer dat de keuze minder wordt wat bundels betreft, bovendien als je terug wil naar minder minuten of mb’s is jouw vorige bundel niet meer beschikbaar, je bent dan altijd duurder uit!!

bv 200 minuten,  2000 mb voor €8,50 wat ik lang gehad heb bestaat niet meer!

nu dus altijd duurder uit, Jammer Simyo.…

bovendien zie ik geen voordelen meer als je al jarenlang lid bent tov nieuwe leden !!

ik ga toch maar eens shoppen naar een andere provider…..

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 July 2020, 10:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Johanfl,

 

Zoals Groentjuh al aangeeft word de vraag naar grotere bundels steeds groter, vandaar dat je de "kleinere" bundels niet meer terug kan vinden. Ik zie dat je momenteel gebruik maakt van de actiebundels, goedkoper kan je het inderdaad niet maken binnen Simyo. Wellicht als de actiebundels weer voorbij zijn, dat we weer de "oude" bundels terughebben en deze misschien meer bij je verbruik passen. Omdat we dus nu deze actiebundels hebben kunnen we ook niet een extra korting geven voor vaste klanten.

 

Ik snap dat dit super jammer is, zoals Groentjuh ook al aangaf zijn er paar ander services die je niet bij elke andere provider kunt vinden. Uiteraard heb je het recht op verder rond te kijken maar ik hoop natuurlijk dat je bij Simyo wilt blijven. :)

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Ten eerste: Forum expert = behulpzame klant en moderator = Simyo medewerker.

Jij hebt als trouwe klant het voordeel dat je je bundels over de jaren hebt kunnen optimaliseren en steeds wanneer iets goedkoper was mee kon gaan en duurdere bundels kon je overslaan.

Ja, de huidige bundels passen niet bij kleine gebruikers. Daar ben ik er zelf ook een van met slechts 100min/SMS en 2000MB per maand (8 euro/maand). Je ziet echter een stijgende lijn in dataverbruik bij de mobiele gebruikers.

Gemiddeld wordt 3,5GB per simkaart per maand verbruikt aldus recente cijfers van de Telecommonitor van de ACM. Dat Simyo zich wat meer richt op die gebruikers kan ik best begrijpen. Bij de grotere databundels is de prijs per GB lager dan je ooit kon krijgen bij Simyo.

Simyo is echter inderdaad niet de goedkoopste, maar je ziet er best wel veel innovatie (snel VoLTE en ook eSim was er snel) en volgens mij is de klantservice meestal ook wel op orde. Ook dat zit in de prijs van de abonnementen.

Natuurlijk sta je vrij om om je heen te kijken en over te stappen naar je provider, die beter bij je past.

Een moderator komt ongetwijfeld ook nog langs en geeft zijn antwoord.

Reageer