.

Beantwoord

Kan Simyo meer MB's aanbieden?

  • 22 April 2018
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties
Kan simyo ook meer mb aanbieden?
icon

Beste antwoord door Ray 22 April 2018, 22:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ja hoor. Simyo heeft ook 2000, 4000 en 8000 MB bundels.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi jwbed,

Wij bieden zeker meer MB's aan. Ray geeft al aan welke internetbundels wij hebben.

Jij hebt momenteel een internetbundel van 1000MB. Bij ons kan je maandelijks je bundels aanpassen. Dit kan je doen via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen. Als jij je internetbundel deze maand aanpast naar bijvoorbeeld 4000MB, gaat deze 1 mei in.

Heb je hier nog vragen over?

@Ray bedankt!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Hallo Simyo Ik bedoel dat Simpel 5000MB aanbied voor 10 euro terwijl simyo er maar 1000MB voor 10 euro doet Overstappen loont dan gauw meen ik !
Eerlijk gezegd, jwbed, ik begrijp je stelling niet. Je haalt volgens mij prepaid (Simyo) databundel en een sim only (simpel) voor 2 jaar door elkaar. 1000 MB, onbeperkt bellen, 10000 sms..

Je gaat in jouw stelling een abonnement aan bij Simpel voor 2 jaar, administratiekosten €20,-. En het aanbod is een actie. Let altijd op de actievoorwaarden.

Je vergelijkt appels met peren waar een grote bijt uit is genomen.
Badge
Klopt wel dat het een actie is voor 2 jaar en word 12,50 voor 1 jaar
Toch is 5 gb bij Simpel best meer dan 1 gb bij simyo Heb een 1 jarig sim only contract
Dat is ook zoiets, er staat 5 GB maar je krijgt 5000 MB geen 5120 MB. 1 GB is 1024 MB. Je krijgt, nou ja krijgen 😉, minder.

Simyo werkt met MB en dat is meer transparantie.

Reageer