.

Beantwoord

Kan ik weer terugkeren bij Simyo?


Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Dom dom dom, ben overgestapt naar Ziggo mobiel (want goedkoper) vlak voordat ik een nieuw aanbod van Simyo kreeg. En nu ik ben overgestapt weet ik niet hoe snel ik weer terug moet. Wat een bak drama is dat Ziggo mobiel zeg. Slecht (4G én 3G) bereik, problemen met switchen tussen 3G en 4G. Ben er na twee weken al helemaal klaar mee.
Is het mogelijk om terug te komen en (als ouwe trouwe klant) toch van het mooie aanbod te kunnen gebruik maken?
icon

Beste antwoord door Sean 11 May 2016, 10:23

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi JdeG,

Wat onwijs jammer dat je bent weggegaan bij Simyo en dat de overstap zo slecht bevalt 😞

Wij zien jou natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk terugkeren, maar gebruik maken van het verlengingsaanbod is helaas niet mogelijk. Dit kan pas over negen maanden.

Omdat je een tijd klant bij ons bent geweest, wil ik wel aanbieden om de aansluitkosten te vergoeden. Als je van dit aanbod gebruik wilt maken, dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Sean
Badge
Graag! Hoe moet ik dit verder aanpakken?
Je hebt 14 dagen herroepingsrecht. Zijn die 14 dagen voorbij zit je gebonden aan het contract wat je bij Ziggo hebt afgesloten.
Badge
Dat begrijp ik. Maar mijn Ziggo mobiel is gewoon maandelijks opzegbaar. Ik doelde vooral op wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik weer overstap naar Simyo en de aansluitingskosten vergoed krijg zoals in bovenstaand aanbod van Sean.
Zoals ik het interpreteer stelt Sean het als volgt voor... Je bestelt opnieuw simyo en betaalt ook de aansluitkosten. Bij de volgende factuur krijg je die dan vergoedt. Ik kan me natuurlijk vergissen...

Correct me if i'm wrong !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JdeG,

Friesian geeft daar al heel mooi antwoord op 🙂. Je hoeft inderdaad enkel een nieuwe bestelling te plaatsen op de website en hierbij nummerbehoud aanvragen. Na het activeren van de simkaart, geef je ons even een seintje. Wij halen dan de kosten van de eerste factuur!

Gaat de bestelling lukken?

Groetjes, Tiury
Badge
Bedankt! Gaat lukken.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JdeG,

Goed om te horen 🙂. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, weet je ons te vinden!

Groetjes, Tiury

Hier ook het zelfde verhaal.

Ook overgestapt naar Vodafone, omdat Ziggo dan allerlei actie aanbiedt.

Vodafone pocht met het beste netwerk van Nederland, maar als puntje bij paaltje komt heb ik hier totaal geen bereik.

Nu moet ik zeggen dat Kpn hier ook heel slecht bereik had, maar die heeft, vorige week, op 150 meter afstand een zendmast geplaatst.

Dus ik wil ook weer heeel graag terug naar Simyo.

Vriendelijke groet,

Roelof.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bierbrouwer,

 

Welkom op het forum! Wat een toffe forum naam trouwens, ben heel benieuwd of je daadwerkelijk een bierbrouwer bent? :)

 

Leuk om te lezen dat je terug wilt komen naar Simyo, als je geen lopend contract hebt bij Vodafone kun je dit zonder problemen aanvragen. Je kan dan een bestelling plaatsen op www.simyo.nl met nummerbehoud, je wordt vervolgens per mail op de hoogte gehouden van je nummerbehoud aanvraag.

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy.

Ik brouw inderdaad mijn eigen bier, smaakt heel wat beter dan het kraanwater wat Heineken ons als bier verkoopt. :wink:

Heb inmiddels Team Oranje een mailtje gestuurd of zij een leuke terugkeer actie voor mij kunnen regelen.:slight_smile:

Vodafone heeft in samenwerking met Ziggo trouwens wel leuke acties, alleen de dekking hier valt wat tegen.

Ik wens je een prettige jaarwisseling toe.

Groeten Roelof

Reputatie 4
Badge +4

Hey Bierbrouwer,

 

Dank je wel voor je bericht! Je ontvangt dan binnen drie werkdagen een reactie van ons. Fijne jaarwisseling alvast 🎉🎉

 

Groetjes,

Ouael

Reageer